اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلغات سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

اردوهای جهادی در تفکر و رفتار دانشجویان تاثیر فراوانی دارد

مسئول روابط عمومی و تبلغات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: اردوهای جهادی در تفکر و رفتار دانشجویان تاثیر فراوانی دارد.

اردوهای جهادی در تفکر و رفتار دانشجویان تاثیر فراوانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در دیدار با گروه دانشجویی - سازندگی " پرواز خاکی "  اظهار داشت: اجرای اردوهای جهادی توسط تشکل‌های دانشجویی بر اساس نیازمندی مناطق محروم ضروری است.

وی یادآور شد: اردوهای جهادی در تفکرات و رفتار دانشجویان، به منظور توسعه عدالت اجتماعی در آینده، اثرگذار خواهد بود.

مسئول معاونت اطلاع رسانی و روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین با بیان اهمیت اردوهای جهادی اظهار داشت: به طور کلی هدف از برگزاری این اردوها کار برای رضای خدا، خدمت به محرومان و جهاد با نفس است.

وی خدمت به مردم را بالاترین ارزش دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

گفتنی است برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان از دیگر فعالیت‌های تشکل بسیج دانشجویی است که هر سال با هدف تقویت روحیه خودباوری، تقویت اعتماد به نفس در دانشجویان، ایجاد اعتماد عمومی و خوش بینی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تربیت نیروهای متخصص و متعهد و درد آشنا برای آینده و آشنا کردن جوانان با محرومیت‌ها و محدودیت‌های جامعه برگزار می‌شود.

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، کمک به حل مسائل اساسی نظام، ایجاد نشاط و شادی در دانشجویان، کسب تجربه و مهارت‌های تخصصی توسط دانشجویان، ترویج فرهنگ کار علمی و پژوهش محور نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

انتهای پیام/2246/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول