اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

طرح صلح جعلی با رژیم صهیونیستی درمان درد فلسطینی‌ها نیست

فرماندار اردبیل گفت:‌ طرح صلح جعلی و هرگونه القای ‌رفتار سازش‌کارانه با رژیم صهیونیستی دوای درد فلسطینی‌ها در رسیدن به پیروزی و آزادی حقیقی نیست.

طرح صلح جعلی با رژیم صهیونیستی درمان درد فلسطینی‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جمع اهالی محله سبلان فاز دو اردبیل و حضور در محفل انس با قرآن در مسجد ابوالفضل‌العباس شهرک سبلان اظهار داشت:‌ روز قدس، روز ابراز وجود و حمایت از مردم زجردیده و به پا خاسته فلسطین و انزجار از ظلم و ستم و تعدی جباران زورگویی است که سعی می‌کنند اهداف شوم خود را پیاده کند.

وی عنوان کرد: امام بت‌شکن امت اسلامی ابهت دروغین آنها را در هم شکسته و وحدت امت اسلامی را متجلی کرد و جرأت و جسارت بی ‌نظیری را به ملت‌های آزاده داد.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه موضوعیت راهپیمایی روز قدس به همه انسان‌های آزادیخواه تعلق دارد، افزود: این همایش بزرگ نمودی از خروش دریای طوفانی امت اسلامی است که رو‌ز به ‌روز بر استحکام و عظمت آن افزوده می‌شود.

دبیر با یادآوری اینکه فارغ از نژاد، قومیت، ملیت، مذهب و حتی فراتر از اسلامیت بلکه از نظر تکریم و شخصیت و کرامت انسانی این حماسه قابل بحث و بررسی است، ادامه داد:‌همه انسان‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه باید در دفاع از مظلوم و مقابله با آدم‌کشی و خونریزی نسل بشر امروزی که به دروغ خود را مدعیان آزادگی و حریت می‌نامند به پا خیزند.

این مسئول با رد برخی از اظهارات ناشیانه و القائات سازش‌کارانه عناصر خود فروخته استکبار در قالب طرح صلح جعلی تصریح کرد: مرام و منطق مقاومت همان منطق روشنگر قرآنی است که دفاع از مظلوم را واجب و مقابله با ظالمان را حقیقی برمی‌شمارد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: هر کس به جای باز پس‌گیری حق مسلم مردم ستمدیده فلسطین و لبنان مسیر انحرافی دیگر را دنبال کند در حقیقت بزرگترین جفا و خیانت را در حق این مردم مظلوم مرتکب شده‌اند.

دبیر با یاد‌آوری حماسه عظیم حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در برابر نبرد نابرابر 22 روز حماس گفت: ‌روز جهانی قدس روز مظلومیت و مقاومت و در عین حال صلابت و وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌همه آحاد مردم از شهری و روستایی و پیر و جوان و از هر قوم و ملیت و مذهبی که باشند در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب روز قدس را باید تبدیل به روز یأس و نابودی سران استکبار و رژیم صهیونیستی غاصب دانست.

انتهای پیام /62001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول