اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی در گفت‌وگو با فارس:

روز جهانی قدس رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کرده است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امام خمینی در جمعه آخر ماه رمضان نوعی گفتمان سازی علیه رژیم صهیونیستی در بین تمام آزادی خواهان جهان به راه انداختند، گفت: روز جهانی قدس موجب آشکارسازی اهداف پلید و شیطانی رژیم صهیونیستی شده است.

روز جهانی قدس  رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کرده است

یدالله جوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: اشغال سرزمین اسلامی فلسطین از سوی رژیم جعلی صهیونیستی ضربه بزرگی بر پیکره جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آن زمان با تسلط کامل بر مسائل سیاسی منطقه می‌دانستند اقدام غرب در اشغال سرزمین اسلامی فلسطین یک نوع توطئه برای ضربه زدن به جهان اسلام است، افزود: امام خمینی به خوبی بر اهداف این غده سرطانی و توطئه آن در منطقه به خوبی آشنا بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در پاسخ جنایت‌های این رژیم جعلی در سرزمین اسلامی فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، ادامه داد: امام خمینی (ره) به نوعی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان نوعی گفتمان سازی علیه این رژیم جعلی در بین تمام آزادی خواهان جهان به راه انداخت.

وی تاکید کرد: کارشناسان مسائل سیاسی در جهان بر این موضوع اعتقاد دارند که روز جهانی قدس موجب شده که اهداف پلید و شیطانی رژیم جعلی صهیونیست برای جهانیان آشکار شود.

جوانی متذکر شد: در روز جهانی قدس همه مسلمانان و غیرمسلمان و همچنین آزادی خواهان جهان با یک شعار واحد علیه این رژیم جعلی که یک نوع غده سرطانی برای جهان اسلام محسوب می‌شود به پا می‌خیزند و همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ این حرکتی برای آزادسازی قدس شریف از دست رژیم جعلی صهیونیست است.

انتهای پیام/63023/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول