اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

رژیم صهیونیستی مهمترین مشکل جهان اسلام است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس گفت:‌ هر سال ضرورت وجود چنین روزی بیشتر احساس و آشکار می‌شود.

رژیم صهیونیستی مهمترین مشکل جهان اسلام است

حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به وقوع انقلاب اخیر در کشورهای اسلامی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین شعارهای مردم کشورهای اسلامی در این خیزش اسلامی مرگ بر اسرائیل بوده است.

وی با اشاره به حمله مردم مسلمان مصر به سفارت اسرائیل در مصر در آغازین روزهای سرنگونی مبارک تأکید کرد: این حرکت‌ها به برکت بصیرت امام راحل و شناخت ایشان از رژیمی اشغالگر به نام اسرائیل به عنوان مشکل اصلی جهان است که توانسته این پیام را پس از سال‌ها در کشورهای اسلامی زنده نگه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی باید منطقی، عاقلانه و به دور از احساسات باشد، بیان داشت: دشمنان اسلام ثابت کرده‌اند در عالم سیاست برای آشوب و هرج و مرج در جهان اسلام تجربه طولانی دارند و حتی ممکن است از احساسات ضدصهیونیستی به نفع خودشان و علیه مسلمانان استفاده کنند.

به گفته وی همانگونه که آمریکا و اسرائیل فعالیت‌های ضداسلامی خود را برنامه‌ریزی شده دنبال می‌کنند، جهان اسلام نیز باید متحد و یکپارچه و بر اساس قاعده‌ای معین در برابر آنان قرار بگیرد و در این راه از تجربه ایران اسلامی برای مقابله با اسرائیل استفاده کند.

شاه‌فضل، جمهوری اسلامی را پیشتاز در عرصه مقاومت و ایستادگی مقابل اسرائیل و ابرقدرت‌ها دانست و ابراز داشت: این موضوعی است که اسرائیلی‌ها نیز به آن اذعان دارند و یکی از مهمترین دشمنان خود را جمهوری اسلامی می‌دانند و این موضوع بیانگر آن است که آنان ضربه‌های سنگینی را از جمهوری اسلامی ایران متحمل شده‌اند.

وی اذعان داشت: اگر مسلمانان جهان متحد و یکپارچه پشت سر جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند و فرامین امام روح‌الله و مقام معظم رهبری را در عرصه عمل به کار گیرند، اسرائیل به راحتی و به زودی نابود می‌شود.

شاه‌فضل، روز جهانی قدس را یکی از ابتکارات بی‌بدیل امام راحل قلمداد و عنوان کرد: هر سال که از روز جهانی قدس می‌گذرد، اهمیت این روز برای مسلمانان دنیا بیشتر آشکار می‌شود، زیرا به معنای حقیقی در می‌یابند مهمترین مشکل امروز جهان اسلام اسرائیل است. 

وی از روز جهانی قدس به عنوان یکی از مباحث مهم افکار جهانی و عالم سیاست نام برد و تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر باشد، تأثیرگذاری مناسب‌تر و گسترده‌تری بر افکار عمومی جهان دارد، به عبارت دیگر عظمت راهپیمایی روز جهانی قدس و تداوم همه ساله آن می‌تواند افکار عمومی جهانی را بیدار و زنده نگه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم پیرامون مقابله با کفار متذکر شد: برای عمل به کلام وحی در ماه نزول آن باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، موجب بیدارتر شدن مردم آزاده جهان، خشنودی مسلمانان و خشم دشمن شویم.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول