اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج عنوان کرد

رژیم صهیونیستی ریشه اصلی بحران در خاورمیانه

امام جمعه خورموج گفت: اساسی ترین، مهم ترین و بارز‌ترین ریشه بحران درخاورمیانه مسأله اشغال فلسطین است.

رژیم صهیونیستی ریشه اصلی بحران در خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در بعداز ظهر امروزدر جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دشتی که در محل دفتر امام جمعه خورموج تشکیل شد اظهارداشت: روز جهانی قدس این سنت حسنه یادگار حضرت امام (قدس سره) روزی به یادماندنی در تاریخ مسلمانان جهان است.

امام جمعه خورموج افزود: اساسی‌ترین، مهم‌ترین و بارزترین ریشه بحران درخاورمیانه مسأله فلسطین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی ادامه داد: رژیم اشغال گرقدس با چراغ سبز برخی از سران کشورهای مسلمان هر روزسرزمین فلسطین را ویران و بر شدت تخریب زیربناها و اقتصاد آن می‌افزاید ولی پرچم‌داران مدعی حقوق بشر همیشه در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

مصلح خاطرنشان کرد: آمریکا سالانه بیش از سه میلیارد دلار در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد تا رژیم صهیونیستی آن را صرف نابودی و حمله به مردم فلسطین کند و جامعه بین المللی با سکوت خود، از مجموعه اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی نیزچشم پوشی می‌نماید.

امام جمعه خورموج یادآورشد: اسرائیل تنها مرکز عمده ذخیره و نگه‌داری سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دشتی، به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) پرچم‌دار نهضت جهانی اسلام، آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند تا مسلمانان همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام کنند و با اتحاد، همبستگی و وحدت، دست این رژیم غاصب را از سر ملت فلسطین کوتاه کنند.

امام جمعه خورموج گفت: امروز مسأله فلسطین به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام مطرح و اعلام روز جهانی قدس، در رأس مسائل جهان اسلام قراردارد.

مصلح خاطر نشان کرد: از تمام مسلمانان و مستضعفان جهان انتظارداریم به کمک یکدیگر به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند تا اسرائیل نتواند به اشغال سرزمین‌های فلسطینی ادامه دهد و اگر مردم مسلمان جهان در یک همایش عظیم جهانی در روز قدس هر کدام  بنابر توصیه حضرت امام خمینی (قدس سره)‌ یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد.

وی گفت: انتظار می‌رود که مردم روزه‌دارشهرستان دشتی نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری با شکوه داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس درخورموج از ساعت 11:30 دقیقه از چهار راه مدرسه علمیه، خیابان شهید رجایی، میدان شهید مهدوی، خیابان ابوطالب تا مصلای امام خامنه‌ای این شهر برگزار شود.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول