اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

راهپیمایی روز قدس را به نفرت همگانی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل می‌کنیم

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: راهپیمایی روز قدس را به یک خروش عظیم و حرکت عمومی در برقراری فضای همبستگی با امت اسلامی و نفرت از استکبار جهانی تبدیل می‌کنیم.

راهپیمایی روز قدس را به نفرت همگانی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: روز قدس روز انزجار و نفرت از استکبار جهانی و ایادی شیطان‌صفت آنهاست که امروز به هر حربه‌ای می‌خواهند رژیم صهیونیستی را موجه جلوه دهند.

وی با اشاره به حرکت خفت‌بار اخیر اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن حزب‌الله لبنان  عنوان کرد: این حرکت نه تنها نشان از سفاهت غرب است بلکه نمایشی غیر واقعی از آزادی و دفاع از دموکراسی است که در قالب حمایت از تروریست‌ها نمایان شده و حقیقت پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه جامعه بشری تمام بدبختی‌ها و بلایای خود را از فزون‌طلبی مستکبران می‌داند، افزود: در روز جمعه همه ملت‌های مسلمان باید به صحنه بیایند تا برای همیشه طومار رژیم صهیونیستی پیچیده شود.

علوی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال به یقین با توطئه‌ها و ترفندهای اتحادیه اروپا و آمریکا منسجم‌تر و با شکوه‌تر برگزار می‌شود تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش باشد.

وی فرا رسیدن لیالی قدر و ضرورت حضور مردم در برنامه‌های مناسبتی پیش‌رو را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شب‌های قدر آنقدر با فضیلت است که نباید لحظه‌ای از آن را از دست داد بلکه باید از این ماه با فضیلت توشه‌ای اندوخت تا به سمت عبودیت واقعی حرکت کرد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد همه روزه‌داران را به قدرشناسی این ایام با فضیلت فراخواند و گفت: در این شب‌ها ضرورت دارد رسم و رسوم‌های بی‌فایده و بی‌ثمر را کنار بگذاریم و همه سعی کنیم با احسان و نیکی و برپایی سفره‌های ساده کریمانه دست نیازمندان را به مانند مولایمان علی (ع) بگیریم.

علوی همچنین سالروز اقامه اولین نماز جمعه را گرامیداشت و یادآور شد: سنگر نماز جمعه مظهر قدرت اسلام و وحدت مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: باید این سنگر معنوی را هر روز تقویت کنیم و اجازه ندهیم این سنگر خالی بماند و یا دشمن بخواهد از‌ آن سوء استفاده کند.

انتهای پیام/62007/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول