اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنف موسسات اتومبیل‌رانی کرایه‌ای زنجان:

زنجان 140 مرکز تاکسی تلفنی فعال دارد

رئیس صنف موسسات اتومبیل‌رانی کرایه‌ای زنجان تعداد مراکز تاکسی‌های تلفنی فعال سطح شهر زنجان را 140 مرکز عنوان کرد و گفت: بیش از 2 هزار و 800 خودرو در این حوزه فعال هستند.

زنجان 140 مرکز تاکسی تلفنی فعال دارد

جواد علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مصوب شدن نرخ تاکسی‌های تلفنی در شهر زنجان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار نرخ استفاده از این خودروها را 2 هزار و 300 تومان مصوب کرده است.

وی با بیان اینکه نرخ تعیین شده برای خودروهای کرایه‌ای در 20 دقیقه اول، 2 هزار و 300 تومان مصوب شده است، افزود: بعد از گذشت 20 دقیقه مسافران باید به ازای هر دقیقه 80 تومان اضافه پرداخت کنند.

رئیس صنف موسسات اتومبیل‌رانی کرایه‌ای زنجان اضافه کرد: قانون مصوب در مورد نرخ خودروهای کریه‌ای در سطح شهر زنجان از اول مرداد ماه عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: از روز نخست اجرایی شدن مصوبه ستاد تنظیم بازار در مورد نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی، بازرس‌های این صنف و همچنین تعزیرات حکومتی اقدام به کنترل‌های مورد نیاز در این حوزه می‌کنند.

علوی در پاسخ به سئوالی در مورد تخلف‌های شایع رانندگان این صنف مبنی بر دریافت کرایه‌هایی تا مبلغ 5 هزار تومانی از مسافران گفت: مسافران می‌توانند با همکاری با بازرس‌ها مانع تخلفات شوند.

علوی شماره تلفن 3264670 و همچنین 124 را آماده دریافت شکایت‌های مردم از رانندگان متخلف فعال در صنف تاکسی‌های تلفنی اعلام کرد.

وی تعداد تاکسی‌های تلفنی فعال سطح شهر زنجان را 140 باب عنوان و اضافه کرد: بیش از 2 هزار و 800 خودرو در این حوزه فعال هستند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول