اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران خبر داد

آغاز طرح تشدید نظارت بر اصناف ویژه ماه رمضان در گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، طرح تشدید فعالیت‌های بازرسی و نظارت بر اصناف در گچساران اجرایی شده است.

آغاز طرح تشدید نظارت بر اصناف ویژه ماه رمضان در گچساران

رضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: طرح تشدید فعالیت‌های بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت همزمان با سراسر کشور در آستانه ماه رمضان و به منظور جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت اجناس و کالاها در این شهرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: بازرسان واحد نظارت بر اصناف در طول ماه مبارک رمضان با واحدهای مختلف و گرا‌ن‌فروش صنفی در این شهرستان به شدت برخورد می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز با توجه به آغاز خریدهای مردم به منظور ماه مبارک رمضان، بازرسان این اداره به همراه بازرسانی از مجمع امور صنفی و تعدادی از بازرسان افتخاری بر فعالیت‌ها و نحوه خدمات‌رسانی واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در گچساران نظارت ویژه دارند.

شریفی با اشاره به این‌که طرح نظارت ویژه ماه رمضان به منظور کنترل بازار در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: همکاری مردم در اجرای صحیح طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: تهیه راحت و بدون دغدغه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از اهداف مهم این طرح است.

همکاری مردم در شناسایی و برخورد با متخلفان صنفی ضروری است

شریفی با بیان این‌که طرح تشدید نظارت بر ارائه کیفی و کمی نان توسط نانوایی‌ها نیز در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، گفت: صاحبان نانوایی‌ها باید در این زمینه با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت همکاری داشته باشند تا مردم بدون دغدغه بتوانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی عنوان کرد: در طرح تشدید نظارت بر اصناف نیز بر نحوه عرضه کالا‌های اولویت‌دار نظارت ویژه می‌شود.

شریفی کالاها و اقلامی از جمله مواد پروتئینی، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا، بامیه و سبزیجات و میوه را از جمله موارد مشمول این طرح عنوان کرد.

وی یادآور شد: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در راستای اجرایی کردن سیاست‌های تنظیم بازار، نظارت و کنترل و تعدیل قیمت‌ها در ماه رمضان است.

شریفی از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات کالا و تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت روی اجناس از سوی اصناف، مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری مستقر در واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گزارش دهند. 

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول