اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های قدر انجام می‌شود

توزیع کالاهای اساسی از سوی اصناف قم بین خانواده‌های نیازمند

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی – خدماتی قم از توزیع کالاهای اساسی در شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند در قم خبر داد و گفت: این اقدام از سوی اتحادیه‌های اصناف و بازاریان قمی در شب‌های قدر صورت می‌گیرد.

توزیع کالاهای اساسی از سوی اصناف قم بین خانواده‌های نیازمند

غلامرضا تفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های نظارتی اصناف در شب‌های قدر بیان داشت: در ایام مختلف برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در سطح شهر اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به برنامه‌هایی برای رعایت عفاف و حجاب کسبه با همکاری سایر دستگاه‌ها اشاره کرد.

وی برنامه امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دیگر برنامه‌های مجمع امور صنفی توزیعی - خدماتی در این ایام دانست و گفت: با توجه به اینکه از سایر نقاط کشور در این ایام مهمانان فراوانی به قم می‌آیند و ممکن است با فرهنگ این شهر آشنا نباشند در این راستا اجرای برنامه امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی – خدماتی قم ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در این ایام می‌توان به آن اشاره کرد بسیج کردن نیروهای امر به معروف و نهی از منکر و بسیج نیروهای نظارتی است که در این ایام مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به کاهش تخلفات در ماه مبارک رمضان ابراز کرد: به دلیل معنویتی که در این ماه نهفته است شاهد کمترین تخلف اصناف در ماه مبارک رمضان بوده‌ایم.

تفتی با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌های نیازمند از کانال مجموعه اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد گفت: در شب‌های قدر این مجمع مانند سال‌های گذشته برپایی ایستگاه صلواتی هنگام برگزاری مراسم احیا را در دستور کار ندارد و تلاش شده است که امسال کمک به خانواده‌های نیازمند در اولویت برنامه‌های اصناف باشد.

انتهای پیام/78005/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول