اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصناف باید اظهارنامه خود را تا پایان تیرماه تکمیل کنند

مزیکی: 51 درصد اصناف از مالیات معاف هستند

مدیرامور مالیاتی شهر اصفهان گفت: 51 درصد از اصناف طبق قانون از پرداخت مالیات معاف هستند و تمامی اقشار نیز باید برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

مزیکی: 51 درصد اصناف از مالیات معاف هستند

عباس مزیکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تسلیم اظهارنامه مالیاتی شامل تمامی اقشار می‌شود، اظهار کرد: تمامی اقشار از جمله کسانی که از معافیت مالیاتی برخوردار هستند باید برای تکمیل اظهار نامه مالیاتی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اگر افرادی که به هر نحوی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند در غیر اینصورت معافیت آنها لغو می‌شود و باید جریمه مالیات را پرداخت کنند.

*از طریق الکترونیکی نسبت به تکمیل فرم اظهارنامه اقدام کنید

مدیر امور مالیاتی شهر اصفهان در ارتباط با فرستادن اظهارنامه‌های مالیاتی به صورت الکترونیکی گفت: افرادی که می‌خواهند اظهارنامه‌های خود را در فرصت باقی مانده تسلیم کنند می‌توانند از طریق الکترونیکی به وسیله اینترنت نسبت به انجام این کار اقدام کنند و در پایان یا با امضای الکترونیکی از طریق اینترنت ارسال کنند یا اینکه پرینت تکمیلی اظهارنامه را بگیرند و به صورت حضوری در ادامه امور مالیاتی نسبت به تسلیم آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: ارسال الکترونیکی و یا اینکه تکمیل فرم اظهارنامه از طریق اینترنت سبب می‌شود تا در محل اداره مالیات ترافیک ایجاد نشود و کارها به سهولت انجام شود همچنین در وقت نیز صرفه جویی می‌شود.

*پرورش افراد خبره برای بررسی پرونده‌های مالیاتی

مزیکی با تاکید بر اینکه در آینده قصد داریم برای تایید پرونده‌های مالیاتی افراد خبره‌ای را پرورش دهیم، افزود: یکی از اهداف اداره امور مالیاتی پرورش افراد خبره در امور مالیات است تا از این طریق پرونده‌های مالیاتی بررسی و نهایی شود که در این صورت اداره امور مالیات فقط به صورت گزینه‌ای و نمونه برای تایید پرونده‌ها اقدام کند.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به اصناف گفت: طبق قانون 51 درصد از اصناف از دادن مالیات معاف هستند و این امر منوط به تکمیل فرم اظهارنامه‌های مالیاتی است.

*همه بنگاه‌های اقتصادی باید مالیات پرداخت کنند

مدیر امور مالیاتی شهر اصفهان اضافه کرد: شرکت‌های تازه تاسیس و هرگونه شرکتی که در حال انجام کارهای اقتصادی است مشمول پرداخت مالیات است و باید برای تکمیل پرونده اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند در غیر اینصورت مشمول جریمه مالیاتی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی رو به اتمام است، افزود: زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی که تا پایان تیرماه مشخص شده رو به اتمام است و به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول