اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انجام بیش از 51 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال‌‌جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت بر اصناف بیش از 51 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

انجام بیش از 51 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

سالار حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از آغاز سال‌‌جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت بر اصناف کهگیلویه و بویراحمد بیش از 51 هزار بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال‌جاری در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی برای کنترل و جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسان امور اصناف جمعاً 51 هزار مورد بازرسی انجام گرفته است.

حسین‌پور تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده 2946 مورد تخلف کشف و 1616 پرونده متشکله با ارزش ریالی 19 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.

وی افزود: یکی از وظایف دولت تأمین مایحتاج اساسی و عرضه آن بین مردم است که در این راستا نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ضیافت اقدام به عرضه این اقلام خواهند کرد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه بازرسان این سازمان به ‌طور ویژه گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور را کنترل می‌کنند، گفت: این اقدامات در راستای آسایش خاطر عمومی جامعه است.

وی از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول