اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش بسیج اصناف شاهرود:

اصناف در ترویج فرهنگ مصرف اسلامی ـ ایرانی بکوشند

مسئول تربیت و آموزش بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: اصناف باید در ترویج فرهنگ مصرف اسلامی ـ ایرانی در جامعه در سال حماسه اقتصادی بیش از هر زمان دیگری بکوشند.

اصناف در ترویج فرهنگ مصرف اسلامی ـ ایرانی بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدحسین موسویان صبح امروز در گردهمایی بسیجیان که در مسجد قلعه نو بازار شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه بهار دل‏ها و قرآن اظهار کرد: رمضان ماه خداست و همه باید در این ماه تلاش کنند تا بتوانند توشه‌ای برای ایام دیگر سال جمع‌آوری کنند.

وی افزود: رمضان، ماه دستگیری از نیازمندان و توجه به یتیمان و ماهی است که همه هم‏رنگ هم و در کنار یکدیگر تمرین صبر و تقوا می‌کنند و بین پادشاه و رعیت فرقی وجود ندارد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج اصناف شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: شما اصناف و بازاریان که روزی مردم از طرف خدا در دست شماست، باید تلاش کنید تا در ماه مهمانی خدا شما شریک خدا در این مهمانی بزرگ باشید.

وی تصریح کرد: نقش شما در اقتصاد مردم تعیین کننده است و باید تلاش کنید تا در این ماه کمک بیشتری به مردم در تهیه اجناس مورد نیازشان با قیمت مناسب کنید تا در ثواب این ماه شما نیز شریک باشید.

موسویان با تأکید بر خلق حماسه اقتصادی اظهار کرد: حماسه اقتصادی به همت شما و کارگزاران کشور بستگی دارد که بتوانید با برنامه‌ریزی گره از مشکل اقتصادی مردم باز کنید و در این راه همت فراوان لازم است.

مسئول تربیت و آموزش بسیج اصناف شهرستان شاهرود با بیان اینکه حماسه حرکتی جهادگونه است، افزود: برای خلق حماسه اقتصادی حرکت جهادی نیاز است که با کمک شما اصناف و بازاریان که فرهنگ‏ساز جامعه در تهیه ارزاق مصرفی مردم هستید، شکل می‌گیرد.

موسویان تصریح کرد: باید تلاش کنید تا با تغییر الگوی مصرف مردم از تولید خارجی به تولید داخلی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی با تأکید بر تولید داخل نقش موثر خود را در جامعه بار دیگر به اثبات رسانید.

مسئول تربیت و آموزش بسیج اصناف شهرستان شاهرود افزود: اقتصاد بازار نبض جامعه و اقتصاد کلان کشور است و باید تلاش کنید با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی این نبض حیاتی جامعه را همیشه ثابت قرار دهید.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی اصناف بسیجی در جامعه گفت: اصناف بسیجی در خط مقدم ترویج فرهنگ مصرفی اسلامی ایرانی قرار دارند و باید با نقش‌آفرینی مؤثر در جامعه به رسیدن کشور به اهداف بلند خود کمک کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول