اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

آمادگی مردم جم و کارکنان پالایشگاه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از آمادگی مردم جم و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس خبر داد.

آمادگی مردم جم و کارکنان پالایشگاه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: روز قدس دارای اهمیت و جایگاه ارزشمندی است و همه باید در این مراسم شرکت کنند.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از  آمادگی کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس خبر داد و افزود: بدون شک این حضور کارکنان نیز مانند حضور در عرصه‌های دیگر فعال خواهد بود.

جمالی خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان جم هستیم و کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم همراه با مردم شریف شهرستان در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کارکنان پالایشگاه با حضور پرشورخود ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از آرمان بزرگ انقلاب و آزادی قدس شریف، انزجار خود را از نظام ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم فریاد خواهند زد.

جمالی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با شناخت درست و درک صحیح " روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان " را به روز قدس نامگذاری کرد و ما کارکنان حضور در راهپیمایی این روز را وظیفه دینی و شرعی خود می‌دانیم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال (جمعه یازدهم مرداد مصادف با 24 رمضان‌المبارک) یقینا در شهرستان جم مانند سراسر کشور در مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه باشکوه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فرزندان و خانواده‌های کارکنان در شهرک‌های مسکونی جم نیز همراه با دیگر مردم شریف شهرستان در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

جمالی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان پالایشگاه، از حضور گسترده آنان در برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی شهرک‌های مسکونی تشکر کرد.

وی این حضور را نشان دهنده توجه کارکنان پالایشگاه به امورات مذهبی دانست و تصریح کرد: برنامه‌های لیالی قدر در مساجد شهرک‌های مسکونی مملو از جمعیت عاشق و روزه‌دار است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: تا پایان ماه مبارک برنامه‌های قرآنی و سخنرانی مذهبی در مساجد شهرک‌ها ادامه دارد و کارکنان و خانواده‌های شریف آنان می‌توانند از برکات آن استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام/2451/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول