اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌‌های علمیه آذربایجان غربی:

دفاع از فلسطین دفاع از موجودیت اسلام است

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: روز قدس تنها به فلسطین محدود نمی‌شود بلکه این مسئله به همه مسلمانان جهان مربوط است.

دفاع از فلسطین دفاع از موجودیت اسلام است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اکنون دفاع از ملت مظلوم فلسطین با توجه به ابعاد گسترده آن، به مسئله‌ای جهانی تبدیل شده است و شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی و اجتماعی همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس 34 سال پیش از جانب امام (ره)، به منظور احیای شعائر الهی و در راستای مبارزه با اشغالگران صهیونیسم تعیین شده است، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت سال‌ها همچنان روز قدس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌های ملی و مذهبی دنیای اسلام محسوب می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان(عج) همه مسلمانان را برای حضور گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس دعوت کرده است.

وی تصریح کرد: فردا بار دیگر کاخ‌های رژیم صهیونیسم و استکبار جهانی از طنین فریادهای امت‌ اسلامی بار دیگر به لرزه در می‌آید تا همه بدانند ملت ستمدیده فلسطین هرگز تنها نبوده و ملل اسلامی برای احیای حقوق پایمال شده آنان به پا می‌خیزند.

قهرمانی با تأکید بر اینکه دفاع از حقوق فلسطینیان در حقیقت حمایت از خودمان است، افزود: امروز فلسطینیان در جبهه مقدم قرار دارند که اگر دنیای اسلام علیه زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی سکوت کنند، آنان به پیش‌روی‌های خود ادامه می‌دهند تا در نهایت به هدف اصلی خود، که تزلزل پایه‌های اسلام و ممالک اسلامی در عالم امکان است دست یابند، که بی‌شک ایران اسلامی به عنوان مرکز اصلی اسلام در عصر کنونی، در کانون این آماج و حملات خواهد بود.

وی با اشاره به هدف اصلی و غایی مستکبران از تجاوز به خاک فلسطین در گذشته و لبنان و سوریه در عصر حاضر، مبارزه با اصالت و صلابت اسلام است، چرا که آنان به خوبی دریافته‌اند اسلام بزرگ‌ترین مانع در برابر تجاوزها و زیاده‌خواهی‌های آنان است.

قهرمانی همه مسلمانان و آزادی خواهان را به حضور پرشور در راهپیمایی با عظمت روز قدس دعوت کرد و افزود: قیام مردم جهان، با وحدت و یکپارچگی ضربه محکمی به مستکبران عالم خواهد بود و مسلمانان در این راه با صلابت تمام به پا می خیزند.

مدیرکل حوزه‌‌های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه تا از بین بردن غده سرطانی از صحنه روزگار، در راه دفاع از مظلومان جهان و مبارزه علیه زیاده‌خواهان از صحنه کنار ‌نمی‌رویم، گفت: جهانیان فردا امواج جوشان ملت‌های اسلامی در راهپیمایی روز قدس را به تماشا بنشینند تا باور کنند «بنی آدم اعضای یکدیگرند» بیش از یک شعار در دل های مسلمانان رخنه کرده است.

انتهای پیام/61006/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول