اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت تأکید کرد

لزوم اطلاع‌رسانی دقیق برای برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس

فرماندار پلدشت گفت: باید هماهنگی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس مورد توجه قرار گیرد.

لزوم اطلاع‌رسانی دقیق برای برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس

جبار طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) که به عنوان رهبر مظلومان جهان شناخته شده‌اند، نخستین کسی بودند که از رژیم جعلی اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در میان کشورهای اسلامی نام بردند و انزجار و مخالفت خود را با این رژیم خونخوار اعلام کردند که این امر نشان‌دهنده بصیرت ایشان بود.

وی، سه هدف عمده رژیم صهیونیستی را تضعیف اعتقادات اسلامی، تضعیف شریعت و احکام اسلامی و سلطه به تمامی منابع کشورهای اسلامی و خاورمیانه عنوان کرد و ادامه داد: در سایه بصیرت و روشنگری‌های حضرت امام خمینی (ره) به مردم این غده سرطانی کنترل و رشد نکرد و سبب گردید مردم فلسطین با دست‌های خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند و در نهایت انتفاضه و نیروهای مقاومت را تشکیل دهند.

طالبی با بیان اینکه روز قدس میراث بجا مانده از حضرت امام خمینی (ره) است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود، تصریح کرد: امروز مظلومان فلسطین چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مردم مسلمان جهان از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

وی یادآور شد: امسال این روز به خاطر رویدادهای به وجود آمده در سوریه، عراق و بحرین که منشاء اصلی کمک‌رسان به تروریست‌های این کشورها اسرائیل بوده از حساسیت بالایی برخوردار است و وظیفه داریم با هماهنگی و اطلاع‌رسانی دقیق بستری مناسب به منظور شرکت پرشور مردم در این راهپیمایی فراهم آوریم تا وحدت، همبستگی، حمایت و همراه بودن با آرمان‌های قدس و مردم فلسطین را به ظالمان نشان داده و سبب خنثی شدن توطئه‌های آن‌ها شویم.

طالبی با اشاره به برنامه‌های روز جهانی قدس در شهرستان پلدشت، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در روز 11 مرداد ماه قرار گرفته است و در شهرستان پلدشت نیز راهپیمایی روز قدس در ساعت 11 صبح از مقابل مسجد جامع شهر پلدشت آغاز شده و بعد طی مسیر خیابان‌های ساحلی، ولیعصر، میدان انقلاب و خیابان پاسداران با تجمع در میدان امام حسین (ع) و قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید.

وی، سخنرانی نماینده مردم پلدشت در مجلس شورای اسلامی، قرائت قطعنامه، حضور اقشار و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا را از برنامه‌های اجرایی در طول راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد.

انتهای پیام/61005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول