اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با فارس:

راهپیمایی روز قدس مانور مردمی در دفاع از مظلوم است

ائمه جمعه شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید کردند: راهپیمایی روز قدس مانور عظیم مردمی در دفاع از مظلوم است.

راهپیمایی روز قدس مانور مردمی در دفاع از مظلوم است

ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه امروز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شهرستان شیرگاه با اشاره به اهمیت روز قدس در جهان، گفت: روز قدس روز قدرت‌نمایی مسلمانان برای دفاع از قدس شریف است.

امام جمعه شهرستان شیرگاه به ابعاد مختلف برگزاری راهپیمایی جهانی روز قدس اشاره و یادآوری کرد: راهپیمایی روز قدس مانور عظیم مردمی در دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا و غرب از تروریست‌های مسلح در سوریه، خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان مدافع حقوق مظلومین در منطقه است و تروریست معرفی کردن آنان دروغ بودن آنان را به جهانیان ثابت می‌کند.

روز قدس بیانگر، مقابله با جهان استکبار است

امام جمعه شهرستان پل سفید نیز با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس بیانگر عظمت مسلمانان برای مقابله با جهان استکبار است، گفت: سیاست غرب و استکبار برای حفاظت از اسرائیل معطوف شده است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی به لزوم مشارکت گسترده در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: دفاع همه‌جانبه دنیای استکبار از رژیم صهیونیستی بیانگر دروغ بودن ادعاهای آنان در دفاع از حقوق بشر است.

وی یادآوری کرد: تروریست نامیدن حزب‌الله را باید در راستای سیاست حمایت بی‌چون و چرای آنان از اسرائیل تفسیر کرد.

روز قدس فریاد دفاع از مظلومان فلسطین است

حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی نیز با تاکید بر اینکه روز قدس با آینده‌نگری امام راحل به وجود آمده است، گفت: روز قدس فریاد دفاع از مظلومان فلسطین است.

امام جمعه شهرستان زیراب به ابعاد مختلف برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: اتحاد مسلمانان مهم‌ترین راهکار دستیابی به عزت جهانی آنان در برابر مستکبران است.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/86015/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول