اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد قزوین:

باشگاه‌های بیلیارد قزوین مجوز بگیرند

در سال‌های اخیر با توجه به کثرت باشگاه‌های بیلیارد در قزوین جا دارد که این باشگاه‌ها از هیئت ورزشی بولینگ و بیلیارد استان مجوز بگیرند.

باشگاه‌های بیلیارد قزوین مجوز بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به اینکه در سال‌های اخیر ورزش بیلیارد به نوعی جای پای خود را در میان علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در سطح کشور و استان قزوین باز کرده، دیده شده است که تعداد باشگاه‌های فعال این رشته ورزشی در سطح استان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

این اتفاق گرچه در سطح شکوفایی بهتر ورزشکاران این رشته ورزشی و پیشرفت آنان تأثیر به سزایی دارد؛ اما وقتی شنیده می‌شود که بیشتر این باشگاه‌ها غیرقانونی فعالیت می‌کنند، به نوعی نمی‌توان انتظار داشت که علاقه‌مندان به این رشته بتوانند موفقیت‌های ارزشمندی را نصیب خود و جامعه ورزشی کشورمان کنند.

صحبت‌های عباس پروندی دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان از این قضیه حکایت می‌کند که برخی باشگاه‌ها بدون داشتن پروانه فعالیت می‌کنند و هیئت بولینگ و بیلیارد استان نظارتی روی آن‌ها ندارد.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه باشگاه‌های بیلیارد برای فعالیت باید از این هیئت ورزشی مجوز بگیرند، عنوان می‌کند که مسئولین باشگاه‌های مربوطه باید برای اخذ پروانه اقدام کنند؛ زیرا در غیر این صورت فعالیت فعلی آن‌ها غیرمجاز تلقی می‌شود.

صحبت‌های پروندی دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان در حالی است که وی اعتقاد دارد که همچنین باید با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان از فعالیت باشگاه‌های بیلیاردی فاقد پروانه جلوگیری شود.

در حال حاضر تنها 9 باشگاه بیلیارد در سطح استان دارای پروانه هستند که به طور مجاز زیر نظر هیئت بولینگ و بیلیارد استان فعالیت می‌کنند و این در حالی است که در کل استان فقط با یک چرخ زدن ساده، به راحتی می‌توان فهمید که آمار باشگاه‌های بیلیارد غیرمجاز خیلی بیشتر از آمار اعلام شده باشگاه‌های دارای مجوز است.

همین امر نشان می‌دهد که مسئولان ورزش استان باید نگاه جدی‌تری به صحبت‌های دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان قزوین داشته باشند.

تعداد ورزشکاران بیمه شده هیئت بولینگ و بیلیارد استان در حالی 85 تن شده است که به نظر می‌رسد تعداد ورزشکاران و علاقه‌مندان غیررسمی این رشته ورزشی در سطح استان با توجه به باشگاه‌های دارای مجوز و همچنین باشگاه‌های فاقد پروانه به مراتب بیشتر از آمار فعلی ارائه شده از سوی مسئولان این هیئت ورزشی است.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول