اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری رقابت‌های بولینگ گروه ماهان سپاهان

نخستین دوره رقابت‌های بولینگ بانوان گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در اصفهان برگزار شد.

برگزاری رقابت‌های بولینگ گروه ماهان سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، نخستین دوره رقابت‌های بولینگ بانوان گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در باشگاه بولینگ پردیس اصفهان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها سی نفر از بانوان شاغل شرکت‌های تابعه گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در اصفهان به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که به همت مدیریت ورزش همگانی باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شد، نسرین شاکری‌فرد مسئول d="686_7" style="background: #ffd700">کارگروه ورزش امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان، جلال زهرایی معاونت فنی و ورزشی باشگاه فولاد ماهان و جمعی از مدیران گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان حضور داشتند.

در این رقابت‌ها در مجموع امتیازات نفرات برتر به شرح ذیل بودند: مقام اول به ریحانه صنعتگر، مقام دوم به ;اعظم kground: #ffd700">زوجاجی و مقام سوم به فاطمه شاکریان تعلق یافت و به این افراد مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد و با نظر مساعد مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان به نفرات چهارم تا پانزدهم نیز هدایایی ویژه داده شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات مسئول کارگروه ورزش امور بانوان اداره کل ورزش استان اصفهان در سخنانی نسبت به اهمیت ورزش همگانی به ویژه برای بانوان شاغل اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در واحدهای خصوصی چون فولاد ماهان سپاهان موجبات نشاط، سرزندگی و سلامت کارمندان شاغل را فراهم می‌آورد.

نسرین شاکری‌فر افزود: امیدوارم در آینده شاهد برگزاری هر چه بیشتر چنین مسابقاتی برای بانوان شاغل در استان باشیم.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان نیز در سخنانی با تشکر از شرکت‌های حاضر در این مسابقات به جهت همکاری و هماهنگی برای حضور بانوان شاغل در این رقابت‌ها اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی خصوصی برای نخستین بار سالن‌هایی اختصاصی و مجهز را برای ورزش بانوان آماده کرده است که این امر گامی در پیشبرد اهداف این مجموعه است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات شاکری‌فرد در امور ورزش بانوان استان اصفهان با اهدای شیلد و نماد باشگاه فولاد ماهان سپاهان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63006/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول