اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

توزیع اعتبارات در نقاط مختلف کرمان متوازن است

استاندار کرمان گفت: توزیع اعتبارات در سطح استان کرمان به صورت متوازن و متعادل است.

توزیع اعتبارات در نقاط مختلف کرمان متوازن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مجمع نمایندگان استان و فرمانداران با اشاره به اختصاص اعتبارات به نقاط مختلف استان کرمان اظهار داشت: اختصاص اعتبارات یک روستا در مرکز استان کرمان با روستاهای انتهای استان تفاوتی وجود ندارد و باید تلاش کنیم تا اعتبارات به طور متعادل و متوازن در سطح استان توزیع شود.

وی با اشاره به اعتبارات سال گذشته استان کرمان خاطر نشان کرد: در سال گذشته با وجود مشکلات موجود اعتبارات بند «و» 108 درصد و اعتبارات هزینه‌ای 99.2 درصد محقق شد و اختصاص یافت.

در این نشست شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از استاندار کرمان برای رویکرد وحدت‌آفرین در مجموعه استان گفت: در مجمع نمایندگان هم شاهد این وحدت بودیم و تاکنون بیشترین جلسات در مجمع نمایندگان برگزار شده است.

وی با تاکید بر آشنایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وضعیت استان کرمان گفت: آمادگی داریم اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس را برای شناخت از وضعیت کرمان به این استان دعوت کنیم.

حسن‌پور تنها راه برون‌رفت استان کرمان از مشکلات و محرومیت را خصوصی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان دانست.

محمدرضا امیری نماینده مردم کهنوج و منوجان در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از استاندار کرمان به خاطر توزیع عادلانه اعتبارات گفت: هر چه نگاه به مجموعه استان عادلانه و منصفانه‌تر باشد، موجبات رضایت خداوند و مردم را فراهم می‌کند.

وی تشکیل ستاد راهبردی جنوب و اختصاص بودجه ویژه به جنوب استان کرمان را در راستای تلاش دولت‌های نهم و دهم برای محرومت‌زدایی از نقاط محروم استان کرمان دانست و از رئیس جمهور و اعضای دولت‌های نهم و دهم تقدیر کرد.

امیری با بیان اینکه استاندار کرمان همواره تلاش کرده است تا بودجه استان عادلانه توزیع شود، ابراز داشت: عدالت یعنی هر چیزی جای خودش قرار گیرد.

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در این نشست به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود ظرفیت‌های شهرستان شهربابک این شهرستان آن‌گونه که باید مسیر پیشرفت و توسعه را طی نکرده است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی هم از استاندار کرمان و معاونان وی به خاطر اشاعه اخلاق علوی و فاطمی در استان و تلاش برای آبادانی استان کرمان تقدیر کرد.

علیرضا منظری‌توکلی همچنین با بیان اینکه عدالت یعنی قرار دادن هر چیز به جای خودش، اظهار داشت: شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به لحاظ واقعی محروم هستند، اما در تقسیمات کشوری و به لحاظ اسمی محروم محسوب نمی‌شوند.

وی خواستار توجه بیشتر به شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه شد.

به گزارش فارس در این نشست همچنین برخی از فرمانداران شهرستان‌های استان کرمان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد توزیع بودجه پرداختند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول