اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان استانی عنوان شد

انسداد اعتبارات عمرانی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت گازبها

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از انسداد اعتبارات عمرانی شرکت گاز این استان به دلیل عدم پرداخت گازبهای مشترکین از جمله جایگاه‌داران سوخت سی‌ان‌جی خبر داد.

انسداد اعتبارات عمرانی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت گازبها

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ صیدالی امروز در نشست چاره‌اندیشی مربوط به عدم پرداخت گازبهای جایگاه‌داران سوخت سی‌ان‌جی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متأسفانه در استان ما در زمینه پرداخت گازبها توسط مشترکین اهمال می‌شود و اکنون بسیاری از مشترکین چه خانگی و چه شرکت‌ها و سایرین بدهی‌های سنگینی دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به دو قلم از بدهی شرکت‌ها و کارخانه‌ها اشاره کرد و گفت: شرکت سیمان یاسوج که اکنون از نظر فروش محصولات خود در دوره آرمانی به سر می‌برد به شرکت گاز 1.5 میلیارد تومان بدهی دارد.

وی افزود: همچنین کارخانه قند یاسوج از گذشته تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی گاز دارد که وقتی از آن‌ها چنین هزینه‌ای را مطالبه می‌کنیم چیزی برای گفتن دارند و به بهانه‌های مختلف گازبهای خود را پرداخت نمی‌کنند.

عدم پرداخت گازبهای سی‌ان‌جی‌ در این استان بزرگترین معضلی بود که صیدالی به آن اشاره کرد و گفت: بدهی سنگینی توسط آن‌ها بر جای مانده چرا که به موقع گازبهای خود را پرداخت نمی‌کنند.

در این نشست صیدالی به تصمیمی نگران کننده از سوی شرکت ملی گاز ایران مبنی بر انسداد اعتبارات عمرانی گاز در استان اشاره کرد و گفت: از سوی مسئولان کشوری به ما اعلام شده تا هنگامی که این گازبها پرداخت نشود اعتبارات عمرانی گاز به استان تخصیص نخواهد یافت.

در ادامه این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی وکالتی به شرکت گاز و پخش فرآورده‌های نفتی، آن‌ها را در گرفتن گازبها به هر روش و طریقی آزاد گذاشت.

وی گفت: کاری بدتر از این نیست که عده‌ای حق مردم و بیت‌المال را به نفع خود مصادره کنند و باعث انسداد عملیات گازرسانی به مناطق سرد و محروم و صعب‌العبور استان شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در مطالبه گازبها مسئولان دقت بیشتری به خرج می‌دادند و سهل‌انگاری نبود اکنون چنین بدهی سنگینی وجود نداشت.

پرداخت بدهی ظرف مدت یک هفته ضرب‌الاجلی بود که استاندار برای جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی مربوط به شهرداری‌ها تعیین کرد و گفت: این پرداخت شامل بدهی از آذرماه 91 به این سو می‌باشد و از امروز هم باید به صورت روزانه گازبهای خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول