اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان بیجار افزایش می‌یابد

فرماندار بیجار از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان بیجار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، با تأکید بر توجه بیشتر به تعلیم و تربیت اظهار کرد: در تقسیم اعتبارات سال جاری آموزش و پرورش بیشترین سهم را خواهد داشت.

وی اساس آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسان عنوان کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان در این امر خطیر شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بیجار با بیان اینکه اساس عالم بر تربیت انسان است تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را مهم‌ترین مسئولیت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی بر عهده دارد که تربیت و تعلیم نسل آینده جامعه است.

کریمی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم آموزش و پرورش در ساختار اجتماعی خواستار وحدت و همدلی همه مسئولان و دست‌اندرکاران برای رفع چالش‌ها و تنگناهای نظام آموزشی شد.

فرماندار بیجار در این جلسه با تاکید بر تجهیز و زیباسازی اردوگاه دانش‌آموزی شهید فهمیده این شهر خواستار فراهم شدن شرایط برای استفاده عموم مردم از این مکان تفریحی شد و افزود: با توجه به ویژگی‌های ارزشمند اردوگاه شهید فهمیده باید از این مکان استفاده بهینه کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بیجار همچنین از فعالیت 14 پایگاه تابستانی در این شهرستان ویژه دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: 28 مرداد ماه امسال اختتامیه فعالیت‌های تابستانی برگزار خواهد شد.

فرماندار بیجار در پایان با بیان اینکه فرزندان ما باید از همان دوران کودکی فرامین دینی را فرا بگیرند، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که سطح کیفی آموزش در مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان بیجار در تمام زمینه‌ها به نحو چشمگیری ارتقا یابد.

انتهای پیام/79015/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول