اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی شرکت برق خراسان شمالی:

100 درصد فاز نخست اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی جذب شد

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: 100 درصد فاز نخست اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در حوزه صنعت توزیع برق جذب شد.

100 درصد فاز نخست اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، قربانعلی علی‌نیا اظهار کرد: در فاز نخست اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه صنعت توزیع برق، 27 میلیارد ریال اختصاص یافته بود که به طور کامل هزینه و جذب شد.

وی افزود: بیش از 13 میلیارد ریال از این اعتبار صرف  احداث شبکه‌های اصلی برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی، 10 میلیارد و 400 میلیون‌ریال صرف اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده و مابقی اعتبارات نیز به مبلغ سه میلیارد و 570 میلیون‌ریال برای برق رسانی به متقاضیان روستایی هزینه شده است.

علی‌نیا اعتبارات مرکز استان از این مبلغ را 6 میلیارد و 300 میلیون، اسفراین 7 میلیارد و 900 میلیون، شیروان سه میلیارد و 300 میلیون، مانه و سملقان 2 میلیارد و 800 میلیون، فاروج 2 میلیارد و 400 میلیون و جاجرم و گرمه به ترتیب سه میلیارد و 800 میلیون و 500 میلیون‌ریال اعلام کرد.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق خراسان شمالی نیز از برق‌دار شدن 500 متقاضی برق روستایی در نوبت دریافت انشعاب خبر داد و گفت: همچنین بیش از 35 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق خراسان شمالی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

ابوالفضل راه‌چمنی افزود: فاز نخست اعتبارات در بخش برق رسانی به چاه‌های کشاورزی صرف احداث حدود 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط شده و به این ترتیب زیرساخت‌های تأمین برق چاه‌های کشاورزی فراهم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات فازهای بعدی و تکمیل زیرساخت‌ها در این بخش، امکان برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی بیشتری در استان فراهم شود.

انتهای پیام/63002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول