اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تنها 18 درصد اعتبارات تملک دارایی اردبیل تحقق یافته است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: تنها 18 درصد اعتبارات تملک دارایی استان اردبیل در سال گذشته تحقق یافته است.

تنها 18 درصد اعتبارات تملک دارایی اردبیل تحقق یافته است

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در استان اردبیل و در کل کشور شاهد رکود پروژه‌های عمرانی هستیم، به طوری که این رکود ناشی از کسری اعتبارات و تحقق نیافتن اهداف بودجه‌ای دولت است و تعجب‌آور اینکه دولت به جای اولویت تخصیص منابع اعتباری به استان‌ها به ویژه استان‌های کمتر توسعه‌یافته بخش عظیمی از منابع را صرف طرح‌ها و برنامه‌های غیر‌ضروری می‌کند.

وی عنوان کرد: ما مجبور هستیم تا حرکت‌ها و اقدامات نامعقول دولت را در یک هفته آینده تحمل کنیم تا با روی کار آمدن دولت جدید و معرفی کابینه ما به صورت جدی پیگیر مسائل و تخصیص اعتبارات و بودجه‌هایی باشیم که در سال 92 قرار است به استان اردبیل نیز تزریق شود.

این نماینده مجلس افزود: البته نگرانی دیگری نیز وجود دارد که فصل کاری در این استان به سرعت در حال اتمام است و هنوز توزیع اعتبارات سال 92 و تأمین منابع مالی صورت نگرفته و بسیاری از دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها و انتخاب پیمانکار در تنگنا و مضیقه واقعی هستند.

حقیقت‌پور ادامه داد: امیدواریم این وضعیت نابسامان استانی با روی کار آمدن دولت جدید و تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی ارشد استان و دیگر مدیران اجرایی هرچه سریع‌تر مشخص و معلوم شده تا کارها با یک انسجام و حرکت وحدت‌گونه در کسب رضایت مردمی به پیش برود.

وی از احداث بزرگترین مرکز تفریحی و سرگرمی سرپوشیده در فضای 110 هزار متر‌مربع در شورابیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگ با حضور یک سرمایه‌گذار ملی در هفته‌های آینده کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به مردم وعده داد در روزهای آینده خبرهای خوبی در خصوص راه‌آهن اردبیل – سرعین – سراب – بستان‌آباد به اطلاع هموطنان خواهد رسید چرا که ما بسیار دوست داریم که از این طریق به راه‌آهن سراسری وصل شده و در یک سهولت کار از این خط ریلی بهره‌برداری کنیم.

حقیقت‌پور در پایان به سختی و سنگینی اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – سرچم و طولانی شدن اجرا و تکمیل آن اشاره کرد و بیان داشت: همچنان آثار کند این پروژه ملموس و مشخص است و در بازدیدهای مکرری که از این پروژه داشتیم سرمایه‌گذار مدعی است که به دلیل تزریق نشدن اعتبار قادر به تکمیل پروژه نیست.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول