اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس خبر داد

تخصیص صد در صدی اعتبارات بیمارستان دیر

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از تخصیص صد در صدی اعتبارات بیمارستان دیر خبر داد.

تخصیص صد در صدی اعتبارات بیمارستان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی شامگاه شنبه در جمع مردم و مسئولان کنگان با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: امام علی(ع) دارای شخصیت والایی است و تبیین شخصیت این امام عظیم‌الشان باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه برکت و رحمت است و باید از معنویت این ایام بهره ببریم.

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی اشتغال نیروهای بومی را یکی از فریادها و خواسته‌های به‌حق مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بنده مسئله اشتغال را به‌عنوان یکی از آمال و آرزوهای مردم به‌ویژه جوانان با جدیت دنبال خواهم کرد و در این راه هرگز با کسی تعارف نخواهم داشت.

احمدی تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم با عضویت در سه کمیسیون مهم انرژی (به‌عنوان عضو هیئت رئیسه)، اصل 90 و کمیسیون تحقیق و عضویت در بیش از 10 فراکسیون مهم مجلس از حقوق مردم منطقه و استان دفاع کردم که 20 تذکر کتبی به ریاست جمهوری و وزرا در راستای نیل به همین هدف یعنی دفاع و تلاش برای تحقق خواسته مردم بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی سه دفتر در کنگان، دیر و جم را از اقدامات یک سال گذشته دانست و با اشاره به بازدید و سرکشی متعدد از حوزه انتخابیه ابراز داشت: تشکیل کارگروه‌های مختلف با هدف شناسایی و دسته‌بندی و شناسنامه‌دار کردن مطالبات مردم در تمام شهرها و روستاها از اقدامات دفاتر اینجانب بوده است.

این مسئول گفت: اکنون این کار ارزشمند در اختیار کارگروه‌های مختلف دولتی از جمله کمیته‌های برنامه‌ریزی قرار گرفته که نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات مردم داشته است.

وی به دیدار و نشست رودررو با مردم در دفاتر اشاره کرد و یادآور شد: فقط در شهر کنگان در یک سال گذشته به غیر از دیدارهای عمومی بیش از 300 دیدار خصوصی داشته و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان دستور و اقدام لازم برای حل مشکلات آنها صورت گرفت.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه حل مشکلات حوزه انتخابیه در بحث بهداشت پرداخت و اذعان داشت: دو تذکر کتبی در ارتباط با مشکلات بهداشتی حوزه انتخابیه، ارتقای بیمارستان امام خمینی کنگان، ارتقای درمانگاه عسلویه به بیمارستان 32 تختخوابی و تلاش برای راه‌اندازی آن در آینده نزدیک از جمله این اقدامات است.

احمدی از تخصیص صد در صدی اعتبارات بیمارستان دیر خبر داد و متذکر شد: توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از جمله آغاز عملیات اجرایی احداث اورژانس، آی‌سی‌یو و ام‌آر‌آی از محل اعتبارات سفر رهبری معظم انقلاب، انجام امور لازم و تخصیص اعتبارات بیمارستان دیر بصورت صد در صد و تضمینی و... نیز از مهم‌ترین اقدامات در حوزه بهداشت است.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول