اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس عنوان کرد

خسارت آتش‌سوزی بمو بیش از اعتبارات چند ساله

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: خسارت آتش‌سوزی بمو بیش از اعتبارات چند ساله تخصیص یافته به محیط زیست فارس در زمینه مقابله با آتش‌سوزی بود.

خسارت آتش‌سوزی بمو بیش از اعتبارات چند ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسینعلی ابراهیمی ‌کارنامی صبح امروز در جلسه دو کارگروه زیرمجموعه شورای مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: خسارت آتش‌سوزی کوه بمو 3 میلیارد تومان بود در حالی که کل اعتبارات اختصاص یافته به محیط زیست در زمینه آتش‌سوزی از سال 87 بیش از 2 میلیارد تومان نبوده است.

وی افزود: باید بپذیریم که با این میزان اعتبارات هیچ دستگاهی نمی‌تواند معجزه کند.

ابراهیمی ادامه داد: محیط زیست در حال حاضر برخی تجهیزات مانند آتش‌کوب را خریداری کرده اما سال گذشته در فارس 9 آتش‌سوزی رخ داد و امسال تاکنون 23 مورد آتش‌سوزی داشته‌ایم و این امر بیانگر آن است که اعتبارات کافی نیست.

وی اضافه کرد: اینکه مدیریت بحران کشور پر کردن فرم را در زمان بحران تصویب کرده به هیچ وجه عملی نیست چنانکه در زمان آتش‌سوزی بمو 300 هکتار در عرض هشت ساعت سوخت و با این تعداد نیرو و حجم کار امکان چنین امور زمان‌بری وجود ندارد.

ابراهیمی تصریح کرد: پس از آتش‌سوزی بمو باز مواردی از آتش‌سوزی در محیط زیست فارس رخ داده و باید در زمینه برخورد با عاملان و منشا انسانی این مسائل نیز اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول