اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان

ایرانی‌ها در روز قدس رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت روز قدس اعلام کردند: مردم ایران اسلامی بار دیگر در روز جهانی قدس یاور مردم مظلوم فلسطین و رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند.

ایرانی‌ها در روز قدس رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه مشترک آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و اسماعیل نجار استاندار کرمان آمده است: «زمزمه‌های فریبنده مذاکرات سازش بین رژیم غاصب صهیونیستی و نمایندگان جعلی فلسطین در حالی به گوش می‌رسد که مردم مظلوم و آواره سرزمین‌های اشغالی در شرایطی که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر گوش فلک را پر کرده است در بدترین وضع ممکن شاهد همه نوع جنایت‌ها و ظلم‌های آشکار هستند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: «امت ایران اسلامی از زمان تلالوی خورشید درخشان انقلاب همواره پایبند دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بوده و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدس این مسئله حیاتی و مهم در همه ارکان نهادینه شد».

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: «اینک همه روزه‌داران مومن و آزاداندیش کرمانی بر آنند تا یک بار دیگر در جمعه این هفته با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت ناگسستنی خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات ولی‌فقیه زمان مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته و بار دیگر یاور مردم مظلوم فلسطین و رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند».

انتهای پیام/2446/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول