اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی قم

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در قم اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در روز جهانی قدس تردد وسائل نقلیه در خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی ممنوع است.

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در قم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم الله حسینی اظهار داشت: از نیمه شب جمعه پارک وسایل نقلیه در میدان شهید مطهری، پل علیخانی، چهارراه بازار تا سه راه بازار، خیابان ارم تا چهارراه شهدا و خیابان شبستان ممنوع بوده و در صورت پارک، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح روز جمعه تردد وسایل نقلیه در طول مسیر راهپیمایی روز قدس، معابر منتهی به میدان شهید مطهری از جمله خیابان خاکفرج، خیابان ایستگاه، چهارراه غفاری، سه راه خورشید، تقاطع حجتیه، بلوار بهار، دوربرگردان حجتیه و پل مصطفی خمینی در خیابان اراک و چهارراه شهدا و همچنین تقاطع عمار یاسر به سمت سه راه بازار و میدان جهاد به سمت چهارراه بازار ممنوع خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از شهروندان خواست، پلیس را در برگزاری مراسم باشکوه و منظم روز قدس همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول