اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای فرهنگ عمومی کرمان

روز قدس نشانگر یک‌پارچگی مسلمانان است

در بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس در حقیقت نشانگر یک‌پارچگی و وحدت همه مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف و حقانیت دین پیامبر خاتم (ص) است.

روز قدس نشانگر یک‌پارچگی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت روز قدس آمده است «سال‌هاست حریم مقدس معراج پیامبر اکرم (ص) و قبله‌گاه نخست مسلمانان در محاصره و اشغال ناجوانمردانه ددمنشان استکبار جهانی و دولت بی‌اساس رژیم صهیونیستی است که با سلطه‌گری و توحش مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون می‌کشند و با ارتکاب اعمال وحشیانه هر لحظه خود را به نابودی و شکست نزدیک‌تر می‌کنند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است «بی‌شک وعده راستین پروردگار متعال بر حکمرانی مستضعفان و نابودی باطل در آینده‌ای نه چندان دور تحقق می‌یابد و سیه‌رویان اشغالگر قدس طعم تلخ سرنگونی را می‌چشند».

در این بیانیه بیان شده است «در سال جاری در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که ثمره مظلومیت و مبارزات ملت رشید فلسطین و لبنان و قدس شریف سرنگونی فراعنه روزگار یکی از پس دیگری همراه با خیزش‌های عظیم اسلامی در منطقه است، سران جبار و ستمگری که به جای همراهی با مردم فلسطین حلقه به گوش آمریکای غاصب و رژیم صهیونیستی جنایتکار در منطقه بودند».

در بیانیه مذکور تاکید شده است «روز جهانی قدس در حقیقت نشانگر یک‌پارچگی و وحدت همه مسلمانان جهان در دفاع از مسئله جهان اسلام یعنی قدس شریف و حقانیت دین پیامبر خاتم (ص) است، مردم حق‌جو و همیشه در صحنه کرمان درصدد خلق حماسه‌ای دیگرند تا با قلبی سرشار از ایمان و یقین و بندگی خالص در ماه ضیافت پروردگار با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فسلطین به جهانیان ثابت کنند که همواره مدافع حقیقت و آزادی و خواهان اضمحلال و نابودی مستکبران هستند».

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در پایان این بیانیه با تجلیل از حضور یکپارچه و غرورآفرین مردم شریف کرمان در حمایت از اسلام و مسلمانان در ایام‌الله گذشته از امت حزب‌الله و انقلابی سراسر استان کرمان برای حضوری چشمگیرتر در مراسم محکوم کردن جنایات اشغالگران بیت‌المقدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و صفوف دشمن‌شکن نماز جمعه دعوت به عمل می‌آورد.

پایه‌های قدرت رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

در بیانیه تشکل‌های قرآنی استان کرمان آمده است: حماسه روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است که در جهان به ویژه کشورهای اسلامی طنین‌انداز شد و سیر مبارزه بی‌امان مردم مظلوم فلسطین را شتابنده ساخت و آثاری همچون روح شهادت‌طلبی، بیداری اسلامی و قطع امید از قدرت‌های سلطه‌گر را در بین ملت‌های آزاده به ویژه مردم فلسطین رواج داد.

این بیانیه می‌افزاید: بیداری اسلامی با مرکزیت ایران اسلامی با قدرت و صلابت در حال پیشروی است و سلطه‌گران به خوبی دریافته‌اند که پایه‌های قدرت رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است.

در این بیانیه عنوان شده است: امروز حرکت ضد صهیونیسم نه تنها از مرزهای ایران اسلامی فلسطین فراتر رفته است، بلکه به تمام کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم سرایت کرده‌ و تمام آزادیخواهان با اطلاع از جنایات این رژیم اشغالگر و شرکت در راهپیمای‌های گسترده این روز را به عنوان نمادی از ظلم‌ستیزی باور کرده‌اند. 

در این بیانیه آمده است: جامعه قرآنی، مدیران، مربیان و قرآن‌آموزان و اعضای مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان کرمان در آستانه روز جهانی قدس جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و پیروی از ولی امر مسلمین در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول