اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

جبهه مقاومت با روز قدس تقویت می‌شود

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مقاومت در برابر ظلم و ستم و احقاق حقوق انسان‌ها از جمله پیام‌های روز قدس است به طوری که جبهه مقاومت با روز قدس جان می‌گیرد و تقویت می‌شود.

جبهه مقاومت با روز قدس تقویت می‌شود

حجت‌الاسلام والمسمین محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است و این روز پیام‌های مختلفی در داخل و خارج از کشورهای اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس به عنوان روز مبارزه با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود و حضور در راهپیمایی این روز به معنای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگر و مبارزه با ظلم و ستم علیه بشریت است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: اقدامات شوم رژیم اشغالگر قدس تنها این نیست که مردم مسلمان فلسطین را از کشورشان خارج کرده بلکه این رژیم علیه بشریت فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای رژیم صهیونیستی، هر کس که با این رژیم مخالفت کند را ترور کرده و با این اقدامات علیه بشریت در سطح جهان فعالیت می‌کند.

رجبی با بیان اینکه روز قدس دارای پیام ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است گفت: مقاومت در برابر ظلم و ستم و احقاق حقوق انسان‌ها از جمله پیام‌های روز قدس است به همین دلیل جبهه مقاومت با روز قدس جان می‌گیرد و تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان از هر فرقه و مذهبی در روز قدس در تظاهرات شرکت می‌کنند که این اقدام نماد وحدت مسلمانان است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: زمانی که مردم در سراسر جهان در تظاهرات روز قدس شرکت می‌کنند با حضور حماسی خود قدرت اسلام را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی با اشاره به نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: انتخاب امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس دارای پیام عجین شدن معنویت با حضور سیاسی است.

رجبی عنوان داشت: روز قدس پیام‌های فراوانی برای دشمنان در صحنه داخل و خارجی دارد تا آنها بدانند مسلمانان برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها آمادگی دارند و در هر شرایطی حاضر هستند در مسیر این آرمان‌ها و ارزش‌ها به میدان آیند.

وی با اشاره به تهدید حزب‌الله لبنان از سوی اتحادیه اروپا گفت: مردم باید در شعارهای خود ابراز انزجار از تصمیم و حمایت قاطع از حزب‌الله را به نمایش بگذارند و بدانند حزب الله جمعی است که در راستای عدالت حرکت می‌کند و محبوب مسلمانان است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هر اندازه مردم با قدرت در راهپیمایی حضور پیدا کنند سبب مقاومت و شکوه بیشتر اسلام، قدرت برتر مسئولان نظام در معادلات سیاسی و حضور برتر نظام جمهوری در صحنه بین‌الملل می‌شود.

وی یادآور شد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس هر چه بیشتر باشد، الفت و همدلی را به وجود می‌آورد و قدرت بیشتری در حوزه دیپلماسی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول