اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

حضور در روز قدس مخالفت با استعمار است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس مخالفت با استعمار و استکبار است.

حضور در روز قدس مخالفت با استعمار است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با آرزوی قبولی طاعات همه مسلمانان در این ماه پربرکت اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن و سرازیری دعا و نیایش است.

وی افزود: در این ماه مبارک باید با تمام توان از فرصت‌های معنوی پیش‌رو بهره برده و زمینه‌های انقلاب درونی نفس و روح‌مان را فراهم کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضیلت شب‌های قدر عنوان کرد: در این شب‌ها نیز با خلوص نیت، استغفار و توبه می‌توان سرنوشت زندگی و مسیر تعیین شده را به بهترین شکل تغییر داد.

وی با دعوت از همه مردم و روزه داران برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: همه آحاد مردم با حضوری پرشور و گسترده چون انتخابات امسال می‌توانند بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

انصاری با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام مهم‌ترین اصل و پایه راهپیمایی روز قدس است، گفت: با حمایت از برادران دینی و مسلمان خود در کشور فلسطین می‌توان آنها را به ادامه راه برای رسیدن به پیروزی دلگرم کرد و به دشمنان نشان داد هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس مخالفت با استعمار و استکبار است، خاطرنشان کرد: مردم خوزستان از جمله شهرستان آبادان نیز در آخرین جمعه ماه رمضان دست در دست هم و متحد و یکپارچه حضوری ماندنی و جاودانه از خود بر جای خواهند گذاشت و صبح پیروزی را به مردم فلسطین وعده می‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان از مردم و مسئولان خواست حضور در راهپیمایی روز قدس امسال را در راستای تداوم حماسه سیاسی در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول