اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

قدس متعلق به اسلام و جزو نوامیس مسلمانان محسوب می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قدس متعلق به اسلام و جزو نوامیس مسلمانان محسوب می‌شود.

قدس متعلق به اسلام و جزو نوامیس مسلمانان محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری راهپیمایی روز قدس در 11 مرداد ماه جاری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از یادگاری‌های امام خمینی (ره) اعلان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است.

وی به منویات امام راحل درباره روز قدس اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند روز قدس روز اسلام و مقابله با مستضعفین و مستکبران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اذعان داشت: هدف دشمنان اشغال سرزمین‌های اسلامی و فراموشی نخستین قبله مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس و ایستادگی مسلمانان طرح و هدف دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد، اذعان داشت: این هدف نسل به نسل به اذهان عمومی و مسلمانان منتقل شده است.

معبودی حمایت از نوامیس دینی را یک امر واجب و لازم برای دین اسلام دانست و اظهار کرد: بر این اساس قدس متعلق به اسلام و جزو نوامیس مسلمانان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مسلمانان با حضور در راهپیمایی از پیامبر اعظم (ص)، قرآن کریم، مکه و مدینه و نخستین قبله مسلمانان دفاع می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اسرائیل را به عنوان یک موجود خبیث و کثیف دانست و تصریح کرد: هدف اسرائیل آلوده کردن همه دنیا به ویژه دنیای اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسرائیل را غده سرطانی جهان دانسته‌اند، اظهار کرد: اسرائیل به اشغال سرزمین فلسطین قانع نیست و به دنبال سلطه همه کشورهای اسلامی است.

معبودی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در هر سال باعث بازگشت اشتهای نجس اسرائیل می‌شود، اظهار کرد: این راهپیمایی سبب می‌شود اسرائیل به هدف پلید تصرف همه کشورهای اسلامی دست پیدا نکند.

وی ادامه داد: با این هدف اسرائیل ناچار است امروز در دور کشورشان یک دیوار آهنی ایجاد و خود را در داخل آن محصور کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه روز قدس فرصتی است که مسلمانان به دنیا ثابت کنند اسلام دین حق و طرفدار حق است، گفت: دین اسلام همیشه با باطل مقابله می‌کند.

وی اضافه کرد: دین اسلام در هر جلوه‌ و شرایطی جزو یکی از حامیان مستضعفان و محرومان است.

معبودی با تاکید بر اینکه ملت ایران در روز قدس حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند، افزود: قدس جنبه اعتقادی دارد و با منابع ملی کشورمان گره خورده است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول