اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

مسلمین دنیا در روز قدس به فریاد مظلومان فلسطین پاسخ دهند

یکی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه‌ای ملت شریف و روزه‌دار ایران اسلامی و امت بزرگ اسلام در سراسر عالم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

مسلمین دنیا در روز قدس به فریاد مظلومان فلسطین پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی خطاب به امت بزرگ اسلام در سراسر گیتی و ملت شریف، مومن و متدین ایران اسلامی آمده است: دوباره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان؛ روز قدس نزدیک می‌شویم و فریاد «یا للمسلمین» مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین گوش فلک را پر کرده و از طرف دیگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل با همراهی اروپای از خدا بی‌خبر در سراسر جهان اسلام همچون افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، مصر و دیگر کشورهای اسلامی فتنه‌انگیزی می‌کنند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: از طرفی حزب‌الله قهرمان که در مقابل تجاوزگری اسرائیل جانانه ایستادگی کرده و طعم شکست را به آن‌ها چشانده از سوی اروپای مدعی تمدن و آزادی اندیشه در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد حال آن‌که نسبت به اعمال تروریستی تنها دولت تروریستی جهان اسرائیل خون‌آشام هیچ‌گونه تعرض و اعتراضی نمی‌کنند.

در این پیام تاکید شده است:‌ بر امت بزرگ اسلام است که در روز جهانی قدس به ندای ملکوتی امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک گفته و در راهپیمایی این روز فریاد انزجار خود را از صهیونیست جهانی و استکبار غربی به تمام جهان نشان دهند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول