اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

راهپیمایی روز قدس موجب تقویت روحیه ملت فلسطین می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تقویت روحیه و کاهش آلام و دردهای ملت فلسطین خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس موجب تقویت روحیه ملت فلسطین می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: آزادی قدس شریف آرمان و آرزوی همه مسلمانان جهان است و از مردم فهیم، آگاه و ولایت‌مدار استان به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران می‌خواهیم تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و بار دیگر به دشمنان ثابت کنند تا دستیابی به این آرزو لحظه‌ای آرام نخواهند نشست.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مسلمانان در چنین روزی ضمن به نمایش گذاشتن بزرگی و عظمت مسلمانان جهان، اتحاد و یکپارچگی خود را برای دشمن نمایان کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: روز جهانی قدس تمرینی بزرگ برای همدلی و اتحاد بین مسلمانان است، در این روز همه مسلمانان جهان به حمایت از مردم فلسطین و قدس به خیابان‌ها آمده و نفرت خود را از اسرائیل به عنوان دشمن شماره یک مسلمانان اعلام می‌کنند.

هنرمند گفت: در شرایطی که قدرت‌های استکبار با انواع دسیسه و تفرقه‌افکنی تلاش‌ می‌کنند وحدت مسلمانان را خدشه‌دار کرده و آنها را مقابل یکدیگر قرار دهند، اتحاد و همبستگی مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد و بخشی از این اتحاد در روز جهانی قدس نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم روز جهانی قدس موجب تقویت روحیه و کاهش آلام و دردهای ملت فلسطین خواهد شد، اضافه کرد: امروز امت‌ها در خصوص حمایت از فلسطین بیدار شده‌اند و امیدواریم که این وحدت باعث پیروزی فلسطین شود.

وی اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن میثاق دوباره با آرمان‌ آزادی فلسطین و اعلام همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تبعیت خود را از فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری برای اعلام خشم و انزجار از صهیونیسم، آمریکا و متحدان آنها و تجدید عهد با آرمان آزادی قبله اول مسلمانان به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه از مشارکت گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی روز قدس خبر داد و تاکید کرد: قطعاً ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی با حضور معنوی و بصیرت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر کشورها پرشورتر از هر سال و به تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های قدس شریف، عظمت و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به اثبات می‌رسانند.

انتهای پیام/87005/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول