اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آمادگی مردم مازندران برای بزرگداشت روز قدس

حضور مردم در روز قدس حاکی از پایبندی آنها به اصول نظام است. این نکته در گفته‌های مردم و مسئولان مازندرانی است.

آمادگی مردم مازندران برای بزرگداشت روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس شهرستان نور، روز قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب ایران، در آخرین جمعهٔ ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

همچنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

مسئولان و مردم شهرستان‌های مازندران نیز خود را برای بزرگداشت روز قدس آماده می‌کنند.

ماهیت رژیم صهیونیستی برای مردم دنیا روشن است

علی محمد صمدیان فرماندار نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام (ره) با اندیشه ناب اسلامی با نامگذاری این روز به روز قدس فرمان نابودی صهیونیست‌ها را صادر و به صراحت فرمودند: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» و راهپیمایی‌ها برای تحقق آین فرمان است.

وی افزود: اکنون ماهیت رژیم صهیونیستی برای همه مردم دنیا روشن است، زمانی مردم ایران شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند که کشورهای اروپایی بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی می‌کردند، اما امروز افکار عمومی جهان بیدار شده و این نتیجه راهپیمایی‌های مردم ایران بوده که امروز شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در تمام جهان طنین‌انداز است.

 فرماندار نور تصریح کرد: در صحنه بین‌الملل به ویژه در تحولات مربوط به فلسطین شاهد هستیم که آمریکا و اسرائیل به دنبال گفت‌وگو‌های به اصطلاح صلح هستند تا افکار جهانی را از روز قدس منحرف کنند اما گروه‌های مختلف فلسطینی و آزادی‌خواهان دنیا با رد و محکوم کردن این گفت‌وگوها بار دیگر نقشه شیطانی آنان را بر آب کردند و افکار عمومی را آگاه کردند.

 صمدیان افزود: روز قدس فقط متعلق به مسلمانان نیست بلکه امروز هر آزادی‌خواه در جهان این روز را درک کرده و شاهد هستیم در همه کشورها در کنار مسلمانان عده زیادی از سایر مذاهب و فرق‌ علیه ظلم رژیم صهیونیستی شعار سر می‌دهند.

 فرماندار نور با بیان اینکه این خواسته همه مردم جهان و آزادی‌خواهان و به ویژه مسلمانان جهان است که اسرائیل باید حق فلسطینیان را به خودشان باز گرداند و قدس شریف را آزاد کند، تصریح کرد: ملت شریف ایران با حضوری دیدنی دشمن را مانند همیشه مات و متحیر می‌کند در راهپیمایی‌های سراسر کشور حاضر می‌شوند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با فریادی هرچه رساتر سر می‌دهند.

قدس امسال باشکوه خواهد بود

عضو ستاد بزرگداشت روز قدس در شهرستان نور نیز گفت: تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در مناسبت‌‌های انقلابی و دینی است.

احمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور اظهار کرد: سایت‌های مختلف و رسانه‌های مکتوب، غیرمکتوب، مجازی و غیرمجازی و آنتن‌های ماهواره‌ای که همواره در طول انقلاب با انواع و اقسام ترفندها سعی داشتند ملت ایران را از حضور در صحنه‌ها دور کنند این بار هم بی‌کار نماندند و از مدت‌ها قبل تلاش می‌کنند تا مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت نکنند.

معاون فرماندار و عضو ستاد بزرگداشت روز قدس در شهرستان نور خاطرنشان کرد: گرچه این مراسم مردمی است و اقشار مختلف خودجوش حضور پیدا می‌کنند اما همه ما وظیفه داریم اقدامات و تدابیر لازم را برای ترغیب مردم برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی انجام و در این امر تلاش کنیم.

محمدی افزود: حضور خودجوش مردم در مراسم‌هایی که هر سال بهتر از سال قبل است دشمن را مات، متحیر و مبهوت می‌سازد و گاهی مواقع نیز مجبور به اعتراف به شکستشان می‌شوند.

وی از روحانیون، شوراهای اسلامی، دهیاران و پایگاه‌های بسیج خواست تا زمینه حضور مردم را با اطلاع رسانی به موقع فراهم آورند.

محمدی ابراز داشت: همان گونه که ملت ایران در خلق حماسه سیاسی خرداد ماه خوش درخشید در راهپیمایی روز قدس هم که وظیفه شرعی خود می‌دانند حضوری وصف‌ناپذیر خواهند داشت.

انتهای پیام/86023/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول