اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه بیرجند خبر داد

پیش‌بینی 3 میلیون تومانی برای برگزاری یادواره شهدا در بیرجند

فرمانده بسیج سپاه بیرجند گفت: پیش‌بینی می‌شود برای برگزاری ستاد یادواره شهدا در بیرجند 3 میلیون تومان هزینه شود.

پیش‌بینی 3 میلیون تومانی برای برگزاری یادواره شهدا در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در برنامه‌ریزی یادواره شهدای این شهرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) و درود بر شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: این یادواره نخستین جلسه‌ای است، که در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا چند سال در سطح کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این مراسم برکات زیادی را به همراه داشته است.

یادواره شهدای محلات در مساجد برگزار می‌شود

فرمانده بسیج سپاه بیرجند از تقسیم‌بندی اجرای این یادواره‌ها به شکل محلی و قشری در هر شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در روستاهایی که شهید داشته باشند، این یادواره‌ها برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه یادواره شهدای محلات در مساجد برگزار می‌شود، اذعان داشت: برای اجرای این یادواره اعتبار خاصی هزینه نشده است.

وی از برگزاری این یادواره‌ها در برخی از شهرستان‌های استان در سال گذشته خبر داد و افزود: این یادواره در قاینات سال گذشته برگزار شد.

ستاد یادواره شهدا به چند کمیته تقسیم می‌شود

فرمانده بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در سال جاری این یادواره در بیرجند و برخی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، متذکر شد: ستاد یادواره شهدا به چند کمیته تقسیم شده است.

اسماعیلی یکی از این کمیته‌ها را کمیته اطلاع‌رسانی دانست و اضافه کرد: مسئولیت این کمیته بر عهده صدا و سیما، روابط‌عمومی ستادها، نهادها و مطبوعات است.

وی تشکیل کمیته تدوین، چاپ و نشر را از دیگر کمیته‌های یادواره شهدا برشمرد و گفت: تهیه محتویات و چاپ یک کتاب در سطح شهرستان که تمامی شهدا در آن آورده شده باشد، نیازمند هزینه است.

نیازمندی 60 میلیون تومانی برای چاپ کتاب شهدا در بیرجند

فرمانده بسیج سپاه بیرجند کمیته تبلیغات را از دیگر کمیته‌های این یادواره دانست و ادامه داد: تبلیغات محیطی بر عهده این کمیته است.

اسماعیلی با بیان اینکه کمیته اجرایی اجرای مراسم را بر عهده دارد، اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود برای برگزاری این ستاد 3 میلیون تومان نیاز باشد.

وی از نیازمندی 60 میلیون تومان برای چاپ کتاب در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: برگزاری هر چه بهتر این یادواره نیازمند همکاری تمامی نهادها است.

انتهای پیام/69010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول