اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بیرجند خبر داد:

تشکیل 970 حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج بیرجند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بیرجند از تشکیل 970 حلقه طرح صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: طرح حلقه‌های صالحین به منظور ترویج مباحث فرهنگی در بسیج آغاز شده و مورد استقبال جوانان و خانواده‌ها قرار گرفته است.

تشکیل 970 حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های بسیج شهرستان بیرجند در نخستین روز از هفته بسیج از اجرای طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی در سطح روستاهای محروم بیرجند خبر داد.
وی اظهار داشت: همچنین قرار است در این هفته سبدهای کالا بین محرومان توزیع شود که در این راستا 50 سبد کالا به مبلغ 40 تا 50 هزار تومان تهیه شده است.
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند از تشکیل اردوهای یک روزه تربیتی برای بسیجیان بیرجند خبر داد و افزود: همچنین قرار است در این هفته ما همایش بسیج اصناف را نیز در سطح شهرستان بیرجند برگزار کنیم.
جوینده به اقدامات صورت گرفته در راستای محتواسازی برنامه‌های بسیج در سطح پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این مسئله یک خلا بزرگ در سطح برنامه‌های بسیج بود که کار کارشناسی زیادی صورت گرفت تا پایگاه‌های بسیج از بی‌برنامگی خارج شوند.
وی ادامه داد: یکی از بهترین برنامه‌های صورت گرفته در بسیج برای جبران این خلا اجرای طرح حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌ها بود تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های پایگاه‌ها استفاده بهینه صورت دهیم.
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند افزود: اگر این طرح به درستی انجام شود نتایج خوبی را در پی دارد همانطور که تا کنون نیز تاثیرات خوبی را داشته و با استقبال خانواده‌ها و جوانان مواجه بوده است.
جوینده ادامه داد: طرح حلقه‌های صالحین در راستای محتواسازی برنامه‌های بسیج اجرا می‌شود که باید هر هفته دو جلسه با حضور اعضا برگزار شود و هر حلقه نیز یک سرگروه دارد که باید در دوره‌های آموزشی ویژه شرکت کند.
وی هفته بسیج را هفته گرامیداشت همه اصول و ارزش‌های الهی دانست و یادآور شد: بسیج به معنای واقعی محل بروز و حضور آحاد جامعه اسلامی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف مورد نیاز جامعه است.
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند اظهار داشت: بسیجیان کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه هستند که با تمام توان در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول