اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جهانی قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت روز جهانی قدس در استان آذربایجان غربی پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جهانی قدس

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز دفاع از بیت‌المقدس و سرزمین فلسطین توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل نام‌گذاری شده که مردم ایران اسلامی هر ساله این روز را گرامی داشته و با حضور در صحنه خیابان‌ها با تظاهرات و راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان مسلمانان درخواست آزادی فلسطین را دارند.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نیساری با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت روز جهانی قدس پیش‌بینی کردیم، ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با عنوان جام قدس برای جوانان بوده که در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله مقاله‌نویسی و کارهای هنری در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت توسط نیروهای مقاومت بسیج و آموزش و پرورش در حال انجام است که دانش‌آموزان می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

نیساری اعلام کرد: در فضای مجازی و در سایت‌ها فعالیت‌هایی در خصوص دفاع از مردم فلسطین انجام می‌شود و علاوه بر این در بحث کمک به مردم فلسطین در روز جهانی قدس، کمیته امداد امام خمینی صندوق‌های را به منظور جمع‌آوری کمک‌ها برای مردم مظلوم فلسطین در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: سخنرانی‌های مختلفی در سراسر استان آذربایجان غربی قبل از نماز جمعه در خصوص روز جهانی قدس، اهمیت آن و غده سرطانی اسرائیل انجام می‌شود که در برنامه‌های خود آمادگی برای کمک و دفاع از آرمان فلسطین را اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اعلام اینکه برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس 17 شهرستان، 36 بخش مختلف و دهستان‌های بزرگ آماده برگزاری راهپیمایی هستند، خاطرنشان کرد: مسابقه پیامکی روز قدس نیز برگزار می‌شود و افراد می‌توانند پاسخ صحیح سئوالات را در مرکز استان با پیام کوتاه اعلام کرده و جوایز خود را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: در مرکز استان، ارومیه راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 صبح از میدان ولایت فقیه به طرف خیابان شهید محمد منتظری، بلوار رسالت انجام شده و نهایتا در مصلی امام خمینی (ره) دوام خواهد یافت.

نیساری ادامه داد: قبل از نماز نیز شعارهایی علیه استکبار جهانی و قرائت قطعنامه انجام شده و نماز جمعه دشمن شکن و وحدت آفرین انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های فرهنگی در مصلی برای نوجوانان از طرف کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سپاه و... در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: شب شعری نیز در چهارشنبه 9 مرداد به یاد سرزمین فلسطین در حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول