اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه‌های قرآنی مازندران خبر داد

شرکت بیش از 3 هزار فعال قرآنی در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از 3 هزار فعال قرآنی در راهپیمایی روز قدس حضور فعالی خواهند داشت.

شرکت بیش از 3 هزار فعال قرآنی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی استان مازندران، گفت: فعالان قرآنی مازندران در راستای انجام وظایف دینی و قرآنی خود همواره در صف اول بوده‌اند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر حضور گسترده فعالان قرآنی مازندران در راهپیمایی روز قدس، افزود: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اجرای فرمایش رهبری در راستای خلق حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به ضربات تکفیری‌ها و سلفی‌ها با حمایت کشورهای غربی بر پیکره اسلام، خاطرنشان کرد: حملات تکفیری‌ها در سوریه با هدف ضربه‌زدن به مقاومت مردم لبنان و فلسطین طراحی می‌شود.

عضو اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور با بیان اینکه یک هشتم مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور در استان مازندران فعالیت می‌کنند، یادآوری کرد: 400 خانه و مؤسسه قرآنی و بیش از 3 هزار فعال قرآنی در راهپیمایی روز قدس حضور فعالی خواهند داشت.

عضو هیئت مدیره مؤسسه قرآنی سجادیه سرخ‌کلا سوادکوه با تاکید بر حضور فعالان قرآنی در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی، گفت: فعالان قرآنی در دفاع از ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی همواره در مسیر فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول