اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دورودی‌ها این‌بار هم در روز قدس به صحنه می‌آیند

اقشار مختلف مردم دورود در روز قدس به حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند تا ظالمان بدانند که هنوز هوشیار و بیدار هستیم.

دورودی‌ها این‌بار هم در روز قدس به صحنه می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، با نزدیک شدن به روز قدس یاد مظلومیت‌های مردم سرزمین فلسطین در ذهن‌ها زنده می‌شود مردمی که با انقلاب سنگ مقابل رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی از سرزمین خود دفاع کرده‌اند بدون این‌که اندکی خم به ابرو بیاورند.

اکنون 34 سال از فراخوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) می‌گذرد، فراخوانی که به همه جهانیان آزاده ابلاغ شد تا با مقاومت خود رشته‌های ظلم و ستم را از بین برده و هدفشان آزادسازی قدس شریف باشد.

طی سالیان گذشته حماسه‌های حضور مردم برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در دل تاریخ ثبت شده است حضوری که به واقع یک موج عظیم و یک خروش بزرگ در سراسر جامعه اسلامی بوده است.

سالروز جهانی قدس در کشور ایران و به طبع آن استان لرستان همیشه باشکوه برگزار شده است، شکوهی که با حضور مردم برای حمایت همه جانبه از حق بر علیه سراسر کفر و ستم ایجاد شده است و آرمان خود را آزادسازی سرزمین قدس شریف قرار داده‌اند.

یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ آزادسازی قدس ایجاد یک وحدت گسترده و یکپارچه میان جامعه بزرگ اسلامی است وحدتی که به واسطه آن پیشرفت و سازماندهی جامعه اسلامی را در پی‌خواهد داشت.

می‌آییم تا بدانند که بیداریم

مهندس کامپیوتر دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با فارس در دورود در خصوص روز جهانی قدس گفت: وظیفه همه مسلمانان جهان است تا با حضور در راهپیمایی این روز از مردم فلسطین دفاع کنند.

سعید یاراحمدی افزود: تمام مردم باید در راهپیمای این روز حاضر شوند تا این رژیم جعلی متوجه شود که مردم ایران و همه مسلمانان جهان بیدار هستند و در مقابل او می‌ایستند.

سفارش اسلام به دفاع از مظلوم

سیمین سالاروند از دیگر شهروندان دورود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اسلام به دفاع از مظلوم سفارش شده است و در سیره زندگی پربار ائمه و معصومین نیز این موضوع قابل مشاهده است که با از خود گذشتگی از حق مظلوم دفاع کرده‌اند و ما نیز باید به تبعیت از آن‌ها در طول زندگی خود از مظلوم در مقابل ستمگر دفاع کنیم.

وی افزود: مردم فلسطین مظلوم هستند چراکه مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و حق زندگی در خانه و کاشانه خود را نداشته و حتی از ابتدایی‌ترین نیاز های یک فرد در اجتماع نیز محروم هستند.

جامعه اسلامی به خیابان‌ها می‌آید

قدرت‌الله سعادتی دیگر شهروند دورودی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت خواهید کرد، گفت: حتماً شرکت خواهم کرد چراکه این یک وظیفه شرعی و دینی بوده که بر عهده همه مسلمانان است و باید همه مردم طبق گفته و دستورات امام خمینی (ره) در این راهپیمایی شرکت کنیم.

این شهروند دورودی افزود: روز جمعه به همراه خانواده خود می‌آیم تا به صورت یک خانواده متحد در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنم همان طور که خانواده جامعه اسلامی در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند.

فلسطین خط مقدم جنگ حق علیه باطل است

دانشجوی رشته مکانیک دورودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام مردم ایران باید در این راهپیمایی شرکت کنند و از مردم فلسطین حمایت کنند چراکه اگر رژیم صهیونیستی در جنگ مقابل مردم فلسطین پیروز شود به سراغ ایران و دیگر کشورهای منطقه خواهد آمد.

آیدین بیات اظهار داشت: امروزه جنگ مسلمانان و سیاستمداران زیاده‌خواه غربی در نوار غزه برپا شده است و به نوعی فلسطین در خط مقدم این جنگ قرار دارد و ما باید در همان جا از حقوق مسلمانان دفاع کنیم و اجازه پیشروی به آن‌ها ندهیم.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین حمایت از تمام جامعه اسلامی بوده چراکه رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال تصرف تمام خاورمیانه و کشورهای اسلامی است.

مریم درویشی دیگر شهروند دورودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در این خصوص عنوان کرد: روز قدس روز تجلی وحدت جامعه مسلمانان خواهد بود و نشان می‌دهیم که مسلمانان در مقابل دشمن کوتاه نیامده و محکم با آن‌ها مقابله می‌کنند.

وی افزود: روز جمعه من به همراه همسرم و کودک خود به خیابان‌ها خواهیم آمد تا از مردم فلسطین دفاع کنیم مردمی که قسمتی از جامعه مسلمانان هستند و در این روز یک پیام برای برادران دینی خود در کشور فلسطین خواهیم داشت که ما با شما هستیم و تا هرجا که نیاز باشد از شما دفاع می‌کنیم.

==============

گزارش از توحید وانشانی

==============

انتهای پیام/2304/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول