اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

روز قدس احیاکننده وحدت امت اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس در حقیقت احیاکننده تفکر والای وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است که هدف و مراد از نامگذاری این روز نیز رسیدن به این نقطه وصل و اتحاد است.

روز قدس احیاکننده وحدت امت اسلامی است

منصور شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در روز جهانی قدس امت اسلامی یکپارچه ندای بیزاری از شیاطین و مستکبران و طنین وحدت و همدلی را در بین امت اسلامی سر می‌دهند تا با این نمایش عظیم به همه جهانیان ثابت کنند که فتنه‌های مختلف در عالم اسلام و تشیع جز ننگ و خواری برای آنها هیچ ثمره و نتیجه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به مظلومیت تاریخی مردم فلسطین و ضرورت تداوم و گسترش انقلاب مردم این کشور در دفاع از خاک و سرزمین آبا و اجدادی خود عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیسم سال‌هاست که با به راه انداختن یک جریان منافقانه و قتل و کشتار به شکل بیرحمانه سعی می‌کند اهداف شوم صهیونیستی – آمریکایی خود را در منطقه پیاده کند تا برای آمریکا خوش خدمتی کرده باشد، در حالی که امروز بیداری امت اسلامی در مناطق مختلف پایه‌های حاکمیت نامشروع این کشور را به شدت متزلزل کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از روز قدس به عنوان مبداء حرکت مستمر برای به استیصال کشیدن قدرت‌های اهریمنی و شیطانی یاد کرد و افزود: روز قدس در حقیقت یوم تجلی اراده امت‌های اسلامی است تا ضمن اعلام نفرت از نظام‌های بیگانه اعلام کنند که جهان اسلام هرگز پاره تن خود را فراموش نکرده است.

شرفی راهپیمایی روز قدس را نماد اتحاد جهان اسلام و نشان به چالش کشیدن نظام‌های استبدادی و استکباری توصیف کرد و ادامه داد: هجومی که امروز دشمنان اسلام از ترس گسترش اسلام و تشیع در لبنان، سوریه و بسیاری از کشورهای منطقه آغاز کرده‌اند نمودی از درماندگی و عجز آنها از گسترش اسلام و حقانیت این دین مکتبی است.

این مسئول تصریح کرد:‌ اهالی فرهنگ و هنر امسال نیز در گرامیداشت روز جهانی قدس به صحنه می‌آیند تا بار دیگر ضمن نشان دادن اعلام وفاداری خود به آرمان مردم فلسطین و همچنین تداوم راه عزت‌مندانه جامعه اسلامی به همه مستکبران نشان دهند که اقدام سخیف آنها جز عجز و زبونی هیچ ثمره و نتیجه‌ای ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از راهپیمایی روز قدس به عنوان افشا‌کننده ماهیت پلید و ضدانسانی رژیم صهیونیستی یاد کرد و گفت: از جمله اهرم‌هایی که می‌تواند علیه مطامع رژیم اشغالگر قدس به حساب آید، راهپیمایی روز جهانی قدس است که همواره سبب از بین رفتن مشروعیت رژیم‌های جعلی و ناکار‌آمد شده است.

شرفی با ستودن حرکت ماندگار و جاودانه امام راحل (ره) در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یادآور شد:‌ رژیم صهیونیستی که امروز به نوکر اجانب دنیا تبدیل شده است، هدف و آرمانی جز اشغال، تهدید، کشتار و به انزوا کشیدن امت اسلامی هدف دیگری ندارد و به یقین ما تنها با گزینه وحدت و همدلی است که می‌توانیم بر این دسیسه‌گران غلبه کنیم.

این مسئول در پایان ابراز داشت: در کنار توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی با همدستی برخی از کشورهای مزدورصفت منطقه علیه امت اسلامی انجام می‌دهند شاهد برانگیختن گروه‌ها و فرقه‌های ضاله‌ای نظیر وهابیت هستیم که امروز به لکه ننگ و بدنامی در عالم اسلام مبدل شده و در‌صدد ضربه زدن به حقیقت اسلام است.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول