اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

بررسی بیش از 500 پرونده در کمیسیون ماده 5 زنجان

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 500 پرونده در کمسیون ماده 5 زنجان بررسی شده است.

بررسی بیش از 500 پرونده در کمیسیون ماده 5 زنجان

عباسعلی فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال گذشته به میزان 501 پرونده در این کمسیون بررسی و مطابق ضوابط پاسخ داده شده است.

وی پاسخ به پرونده‎های ارجاع داده شده را یادآور شد و افزود: پرونده‎های ارجاع داده شده طبق زمانبندی دقیق و معین پاسخ داده شده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همه پرونده‎ها در چهارچوب اصول معماری و شهرسازی حاکم بر شهر زنجان بررسی می‎شود، گفت: رعایت حقوق شهروندان در سایه رعایت مقررات معماری و شهرسازی حاصل می‎شود.

وی توجه به مقررات معماری وشهرسازی در کشور را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: برای داشتن شهری زیبا و با اصول معماری ایرانی ـ اسلامی باید در چهارچوب ضوابط حرکت کرد.

فلاح از بررسی 230 پرونده در سال‌جاری خبر داد و گفت: در سال‌جاری 230 پرونده به کمیسیون ماده 5 ارجاع داده شده است که طبق ضوابط بررسی و پاسخ داده شده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پاسخ به پرونده‌های ارجاع داده شده بدون مصلحت‌طلبی صورت می‎گیرد، افزود: مدیریت معماری و شهرسازی تنها قانون را بررسی این پرونده‎ها مدنظر قرار دارد.

وی اجرای مصوبات به صورت قانونی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه پرونده‎ها طبق نظر قانون باید به مرحله اجرا درآیند.

فلاح بررسی پرونده‎های کمیسیون ماده 5 را دارای سیر خاص خود دانست و تاکید کرد: این پرونده‎ها در یک مسیر اصولی بررسی می‎شود که می‎توان به بررسی آن در کمیته کار و صحن علنی این کمسیون اشاره کرد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان وجود هرگونه شائبه در مورد نوع بررسی پرونده‎ها را تذکر داد و تاکید کرد: مردم طبق روال قانونی نسبت به بررسی پرونده‎های خود اقدام کنند.

وی حرکت در چهارچوب قوانین معماری و شهرسازی کشور را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: همه مردم و مسئولین برای داشتن شهری زیبا باید در چهارچوب اصول معماری ایرانی ـ اسلامی حرکت کنند.

انتهای پیام/73007/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول