اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 420 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

معاون توسعه مشارک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک 420 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی خبر داد.

کمک 420 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم مردمی نسبت به اجرای طرح‌های مشارکتی مختلفی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با برآورد صورت گرفته سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی در استان زنجان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و به منظور محرومیت‌زدایی و رفع مشکل خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد اضافه کرد: این طرح در راستای حامی‌یابی برای ایتام اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مکان‌های مخصوص برای حامی‌یابی به منظور اجرای طرح اکرام ایتام خانه انفاق است، اضافه کرد: طی تیر ماه امسال 420 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

حسنلو همچنین به جذب 22 حامی در خانه انفاق زنجان طی تیر ماه امسال در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و افزود: این تعداد حامی با مراجعه به خانه انفاق کفالت 31 یتیم را متقبل شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان گفت: جمع‌آوری کمک‌ برای آزادسازی زندانیان نیازمند در قالب طرح رحمت نیز از دیگر طرح‌هایی است که در خانه انفاق اجرایی و در قالب آن 13 میلیون و 850 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین میزان کفارات جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی تیر ماه امسال را 8 میلیون و 292 هزار ریال عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت 2 میلیون ریال نیز صدقه جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: همچنین در قالب طرح کوثر نیز که به منظور تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اجرایی می‌شود، طی تیر امسال 225 هزار ریال و در قالب طرح رضوان نیز 121 هزار و 650 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول