اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان:

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

احمد شیرود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درصد پیشرفت استخر قهرمانی استان را 38 درصد اعلام کرد و افزود:‌ عملیات اجرایی این پروژه از سال مالی 89- 90 آغاز شده است.

وی از هزینه حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومانی تا مرحله کنونی برای استخر قهرمانی زنجان خبر داد و افزود: فاز نخست این پروژه به چهار پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل عملیات اجرایی استخر قهرمانی زنجان را حدود 14 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: زمان بهره‌برداری از این پروژه بسته به تزریق بودجه در آینده دارد.

وی اضافه کرد: استخر قهرمانی زنجان دارای استخر استاندارد شیرجه، استخر استاندارد واترپلو، استخر استاندارد شنای 50 متری و یک استخر تمرینی کوچک برای گرم کردن است.

میرزایی پیست دوچرخه‌سواری زنجان را دیگر پروژه مهم استان اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه از اوایل سال 92 آغاز شده است.

وی نیاز مالی پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان را بیش از 22 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر حدود 8 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان استادیوم 15 هزار نفری زنجان را با 78 درصد پیشرفت فیزیکی دیگر پروژه ورزشی زنجان دانست و ادامه داد: فاز نخست این پروژه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی زمان آغاز عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری زنجان را سال 85 اعلام کرد و افزود: تکمیل این پروژه نیاز به تزریق اعتبار دارد.

میرزایی احداث سکوی تماشاگران استادیوم 15 خرداد (امجدیه) را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای زنجان اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه در اوایل سال‌جاری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل سکوی تماشاگران ورزشگاه 15 خرداد زنجان به حدود 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان از وجود دو پروژه نیمه تمام در دو روستای زنجان خبر داد و اضافه کرد: وضعیت سالن‌های در دست احداث روستاهای رجعین و قلتوق به لحاظ پیشرفت یکسان است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل هر کدام از سالن‌های ورزشی دو روستای رجعین و قلتوق را حدود 350 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول