اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد

افزایش 10 درصدی میزان مصرف آب در زنجان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: مصرف آب شهروندان استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است‌.

افزایش 10 درصدی میزان مصرف آب در زنجان

مسلم پور‌نصرت امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر روستاییان شهرستان زنجان دارای مشکلاتی در حوزه آب شرب هستند.

وی به گرمای هوا در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: مصرف آب مشترکین زنجانی در این روزها رشد داشته است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان یادآور شد: گرمای زیاد طی روزهای اخیر موجب افزایش مصرف آب در شهر زنجان شده است.

وی تاکید کرد: همه منابع آبی شهر طی روزهای اخیر برای مصرف آب مورد نیاز شهروندان به‌کارگیری شده است.

پورنصرت با بیان اینکه در نقاطی از شهر احساس خطر قطعی آب وجود دارد، ادامه داد: از همه ظرفیت‎های موجود برای جبران کسری در نقاط مختلف و پرخطر استفاده شده است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان مصرف بالای آب در روزهای اخیر را موجب فشار بر شبکه توزیع عنوان کرد و ادامه داد: تلاش همه عوامل رفع نیازهای شهروندان بوده است.

وی خواستار صرفه‌جویی شهروندان در این روزهای گرم سال شد و تاکید کرد: امید است همه شهروندان نسبت به صرفه‌جویی حداکثری در مصارف آب مصرفی خود اهتمام جدی داشته باشند.

پور‌نصرت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب در روزهای اخیر را ضروری دانست و اظهار کرد: در این مقطع زمانی همه شهروندان باید نسبت به مدیریت مصرف آب خود تلاش کنند تا از این نعمت بزرگ خدادادی بهره‎مند باشند.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه تلاش می‎شود در این روزهای پر حرارت تابستان هیچ مشترکی در شهر زنجان دچار قطعی آب نشود، افزود: از همه منابع موجود در این راستا استفاده می‎شود.

وی با اشاره به مدیریت مصرف آب توسط شهروندان خاطر‌نشان کرد: شهروندان از مصارف غیر‌ضروری خود در این روزها پرهیز کنند.

پور‌نصرت با بیان اینکه با وجود مصرف بالای آب در روزهای اخیر آب هیچ مشترکی قطع نشده است، گفت: هدف اصلی استفاده از ظرفیت‎های موجود برای تامین نیازهای مشترکان است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان حذف برخی مصارف غیر ضروری را خواستار شد و خاطرنشان کرد: در این روزهای گرم سال انعطاف‌پذیری بالایی برای پاسخگویی به خواسته‎های مشترکین وجود ندارد.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول