اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل تیم‌های محلی طرح محب در آذربایجان غربی

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: تیم‌های محلی طرح محب در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محله‌های قدیمی آذربایجان غربی تشکیل شده است.

تشکیل تیم‌های محلی طرح محب در آذربایجان غربی

پروین محمدپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح محب یا همان طرح مشاوره و حمایت‌های روانی و اجتماعی در مقابل بلایای طبیعی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌ها، توسط معاونت امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: این طرح در راستای پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی و اجتماعی و همچنین خسارات جانی و مالی در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه تدوین شده است.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی با بیان این‌که در اجرای این طرح بر اهمیت حضور مردم در روند اجرای برنامه‌ها تاکید می‌شود، تصریح کرد: مهمترین هدف در این زمینه، رویکرد اجتماع‌ محور، مبتنی بر آموزش و نوسازی ساختارها و نهادهای محلی است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح غالباً در قالب ارائه خدمات به افراد آسیب‌پذیر اعم از کودکان، سالمندان و زنان که بیشتر در معرض خطر و حادثه قرار دارند، اجرا می‌شود.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی در این راستا از تشکیل تیم‌های محلی در محله‌های فرسوده و سنتی استان خبر داد و افزود: مددکارانی را برای ارائه خدمات و حمایت‌های روانی از خانواده‌ها در هنگام وقوع بلایای طبیعی در راستای اجرای بهتر این طرح تربیت کرده و آموزش داده‌ایم.

انتهای پیام/61006/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول