اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تأکید کرد

اشتغال‏زایی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی سمنان

استاندار سمنان بر اشتغال‏زایی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی در استان سمنان تأکید کرد.

اشتغال‏زایی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، به مناسبت هفته بهزیستی، کارکنان سازمان بهزیستی استان در استانداری سمنان با استاندار سمنان دیدار کردند.

استاندار سمنان در این جلسه گفت: خدمت به بندگان خدا بالاترین و والاترین عبادت است؛ شما مددکاران و مددجویان به اقشار آسیب‏ دیده جامعه کار ارزشمندی انجام می‏دهید که مورد قرب الهی قرار خواهد گرفت.

رهی ادامه داد: انسان‏ها در دنیا ابزار خدمت‏گزاری به مخلوق از سوی خلق هستند که اگر شیفته کار خود نباشند، نمی‏توانند در این کار موفق باشند.

وی افزود: در جامعه افرادی هستند که هر چند از لحاظ جسمی دچار مشکل بوده اما به لحاظ فکری افرادی مستعد، توانمند و فرهیخته هستند.

استاندار سمنان گفت: افرادی هم وجود دارند که بنا بر مقدرات الهی دچار آسیب جسمی و فکری هستند و توان اداره خود را ندارند.

رهی اضافه کرد: در این راستا، باید با به‏ کارگیری نیروی انسانی کارآمد، متخصص، متدین و علاقه‏ مند این افراد را در جامعه اداره کرد و احساس امید، زندگی، شادی و نشاط را در وجودشان متجلی ساخت و در راه پرورش استعدادهای بالقوه آنان گام برداشت و موجب بلوغ و شکوفایی آنان در جامعه شد.

استاندار سمنان اشتغال‏زایی برای مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی را مهم دانست و تصریح کرد: با ایجاد کارگاه‏های کوچک، کارآفرینی بخش خصوصی و ایجاد فضای کار متناسب با وضعیت این افراد می‏توان در آنان ایجاد انگیزه کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول