اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

نیروهای مسلح در راستای قرآن حرکت می‌کنند

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: نیروهای مسلح در راستای قرآن حرکت می‌کنند.

نیروهای مسلح در راستای قرآن حرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام موسی رجبی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه تفسیر قرآن که با حضور پاسداران ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد، با اشاره به ویژگی جهادگران و رزمندگان اظهار داشت: خداوند دوستدار پیکارکنندگان راه الهی است و اینان افرادی با بیان محکم و مرسوس هستند.

رجبی مؤمن را کسی خواند که به خدا و رسولش ایمان واقعی دارد و اذعان کرد: مؤمنان با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند و به مرتبه بالاتری از جهاد دست می‌یابند که همان مبارزه با نفس است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین رزمندگان را سد فولادین همیشه مستحکم دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام اتحاد و انسجام دارند و در راه خدا گام برمی‌دارند.

رجبی عنوان کرد: نیروهای مسلح هر کدام خود را مزین به یکی از آیات قرآن کریم کرده‌اند و این نشان می‌دهد که آنان در راستای قرآن حرکت می‌کنند و قرآن را قانون اساسی خود می‌دانند.

وی جهاد را وظیفه‌ای همگانی دانست و بیان کرد: این تدبیر خداوند است که جهادگر در راه خدا پیکار کند و کشته شود که این همان نیل به شهادت است.

این مسئول، جهادگران را افرادی بهره‌مند از مهر و محبت خداوند خواند و تأکید کرد: رسیدن به رضای الهی همان چیزی است که نصیب جهادگران می‌شود.

وی افزود: مؤمنان مجاهد، دوستدار خداوند هستند و در هر شرایطی وحدت و اتحاد خود را حفظ می‌کنند.

رجبی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: انس با قرآن، عشق به شهادت، سحرخیزی و روزه‌داری، احیای سنت‌های الهی، وظیفه‌شناسی و تبعیت از رهبری از ویژگی‌های جهادگران است.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول