اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ترویج اخلاق قرآنی جامعه را از آسیب‌ها بیمه می‌کند

استاندار اردبیل گفت: توسعه و ترویج اخلاق قرآنی در جامعه سبب بیمه شدن تک تک افراد از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

ترویج اخلاق قرآنی جامعه را از آسیب‌ها بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت در اردبیل اظهار داشت: مزین شدن به اخلاق قرآنی و اسلامی رمز سعادت دنیوی و اخروی همه ما و عامل توسعه جامعه است.

وی تصریح کرد: افراد مجهز به دو سلاح علم و ایمان سرمایه ارزشمندی برای جامعه به شمار می‌روند که می‌توانند با عزم جزم و بهره‌گیری از آموزه‌های غنی مکتب اسلام، عالی‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مجموعه با درایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انجام و هفته گذشته به مرحله افتتاح رسید، خاطر نشان کرد: انواع کتاب‌های مذهبی در این مرکز موجود و برای استفاده عموم خانواده‌ها در دسترس می‌باشد.

استاندار اردبیل با دعوت از خانواده‌ها برای بازدید از این مجتمع اضافه کرد: پایه و اساس زندگی و تعالی ما اسلام و قرآن است و به هراندازه که با شعائر قرآنی انیس شویم موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که با قرآن مانوس باشد راه رستگاری را می‌پیماید، بیان کرد: امروز انحطاط اخلاقی در غرب به شدت نمایان است و هر چه به جوامع اسلامی نزدیک می‌شویم این مشکل کم می‌شود به گونه‌ای که سلامت اخلاقی در جامعه اسلامی ما قابل قیاس با غرب نیست و این مهم نتیجه الگوگیری از فرهنگ غنی قرآنی و اسلامی است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با بیان اینکه دنیای غرب افتخارات جامعه ما را بر نمی‌تابد و در همین راستاست که به انحای مختلف فرهنگ اصیل و غنی ما را نشانه رفته است، یادآور شد: همه باید با چنگ زدن به ریسمان الهی که همان قرآن و اهل بیت (ع) هستند این دسیسه‌ها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/62004/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول