اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مستقل 177 ارتش در تربت‌حیدریه:

نیروهای مسلح اتحاد را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌اند

فرمانده تیپ مستقل 177پیاده ارتش در تربت‌حیدریه گفت: تمام نیروهای مسلح ایران با پیروی از فرمانده کل قوا اتحاد و همدلی را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

نیروهای مسلح اتحاد را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، ابوالفضل برزگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهدای ارتش و یک هزار و 523 شهید تیپ مستقل 177 سرلشکر شهید محمدجعفر نصراصفهانی اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود عزت، سربلندی و افتخار را به ارمغان آوردند و درس دینداری را به ما آموختند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش مبارزه با تحرکات بین‌المللی نقش بسزایی ایفا می‌کند و سبب یاس و نامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

برزگری بیان کرد: دفاع مقدس آموزه‌های خوبی به ما داد که اکنون دشمنان انقلاب اسلامی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و همه نیروهای مسلح ایران با پیروی از فرمانده کل قوا اتحاد و همدلی را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند و ارتش با ارتقای توان رزمی و تکنولوژی روز دنیا از مهین اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده تیپ مستقل 177 افزود: پس از جنگ تحمیلی به خوبی آموخته‌ایم تا در تامین نیازمندی‌های دفاعی، نظامی در مقابله با استکبار جهانی به خودکفایی برسیم و امروز ارتش توانسته است با ساخت تجهیزات نظامی در داخل کشور توسط جوانان مومن و انقلابی به توانمندی نظامی بالایی برسد.

برزگری تصریح کرد: با تعامل اداره راه و ترابری در سال گذشته جاده مواصلاتی پادگان آسفالت شد و در نیروی زمینی تعدادی از تیپ‌ها که به عنوان یگان آموزش مشخص شده که تیپ تربت‌حیدریه هر ماه 200 نفر را آموزش می‌دهد.

وی گفت: امیدواریم به فضل پروردگار شعار امسال به دست مردم و مسئولان تحقق یابد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول