اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان اعلام کرد

ارائه آموزش‌های فنی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: تفاهمنامه‌ آموزش کارکنان وظیفه پایگاه هوانیروز کرمان با هدف آموزش کارکنان در راستای توانمندسازی برای ورود به بازار کار پس از پایان خدمت سربازی به امضا رسید.

ارائه آموزش‌های فنی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای با هدف آموزش فنی و حرفه‌ای کارکنان وظیفه پایگاه هوانیروز کرمان در راستای توانمند ساختن کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای ورود به بازار کار پس از پایان خدمت مقدس سربازی به امضا رسید.

وی افزود: تامین مربی، تجهیز کارگاه‌های اموزشی، بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث کار، تامین مواد مصرفی، انجام فرآیند آزمون و صدور گواهینامه از تعهدات فنی و حرفه‌ای و تامین فضای آموزشی مناسب، ملزومات بهداشتی و ایمنی، تامین وسیله ایاب و ذهاب و سایر موارد از تعهدات پایگاه هوانیروز است.

مسئول آموزش‌های مهارتی استان کرمان اجرای دو دوره تعمیرکار اتومبیل بنزینی به مدت 300 ساعت و دو دوره مهارت کمک برق کار ساختمان درجه دو به مدت 250 ساعت را از دوره‌های برنامه‌ریزی شده در این پایگاه عنوان کرد.

ابراهیمی‌نژاد افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سال 71 با پیشنهاد وزارت کار و امور اجتماعی و تصویب دستورالعمل‌های مربوطه توسط رهبر معظم انقلاب آغاز و تاکنون بر اساس تعهدات اموزشی و نیاز نیروهای مسلح اجرا شده است.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول